Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 denne teksten er tatt fra VG - Den siste timen før midnatt ble det sendt 360 tekstmeldinger i sekundet i vårt nett. Totalt ble det sendt 13,8 millioner tekstmeldinger i løpet av nyttårsaften, sier informasjonssjef Esben Tuman Johnsen i Telenor Mobil til VG Nett. Det er en økning på 25 prosent fra nyttårsaften 2002. - Det har aldri vært sendt så mange tekstmeldinger noen gang i Norge, sier Tuman Johnsen. Rundt midnatt var forsinkelsen på det meste rundt 30 minutter, før Telenor fikk problemer med tekstmeldingssentralen i 24.30-tiden. Feilen var rettet igjen klokken 03.07 i natt. - For de fleste betød feilen at de ikke fikk sendt meldinger. Noen fikk sendt og fikk en forinkelse på meldingene. Netcom uten problemer I Netcoms nett gikk tekstmeldingene uten problemer. - Vi sendte 6,1 millioner meldinger i løpet av nyttårsaften. Bare mellom klokken 24 og 01 ble det sendt 901.968 tekstmeldinger. Alt fungerte som det skulle, og vi er godt fornøyd med kvaliteten på våre tjenester, sier Guro Wormdal i Netcom til VG Nett. Også hos Netcom var det på det meste en forsinkelse på rundt 30 minutter på meldingene. Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Den pasta jeg til deg på irc Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 denne teksten er tatt fra VG - Den siste timen før midnatt ble det sendt 360 tekstmeldinger i sekundet i vårt nett. Totalt ble det sendt 13,8 millioner tekstmeldinger i løpet av nyttårsaften, sier informasjonssjef Esben Tuman Johnsen i Telenor Mobil til VG Nett. Det er en økning på 25 prosent fra nyttårsaften 2002. - Det har aldri vært sendt så mange tekstmeldinger noen gang i Norge, sier Tuman Johnsen. Rundt midnatt var forsinkelsen på det meste rundt 30 minutter, før Telenor fikk problemer med tekstmeldingssentralen i 24.30-tiden. Feilen var rettet igjen klokken 03.07 i natt. - For de fleste betød feilen at de ikke fikk sendt meldinger. Noen fikk sendt og fikk en forinkelse på meldingene. Netcom uten problemer I Netcoms nett gikk tekstmeldingene uten problemer. - Vi sendte 6,1 millioner meldinger i løpet av nyttårsaften. Bare mellom klokken 24 og 01 ble det sendt 901.968 tekstmeldinger. Alt fungerte som det skulle, og vi er godt fornøyd med kvaliteten på våre tjenester, sier Guro Wormdal i Netcom til VG Nett. Også hos Netcom var det på det meste en forsinkelse på rundt 30 minutter på meldingene. Vi Telenor kunder klarte det igjen... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Den pasta jeg til deg på irc nei egentli ikke ;D [15:28:01:28] (@Fadamacka) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=207934 [15:32:01:24] (sverrej0n) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=187839 Errae Skrevet 01/01/2004 : 15:32 Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) ? Beviser ikke det at jeg pasta den da? (og neida, vi sliter ikke her i molde ) Endret 1. januar 2004 av Fadamacka Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jepp, vi klarte det igjen. merket at det var litt kø ja. sendte melding og den ble sendt kl 17:05 og kom fram kl 11.45 idag.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 go del meldinger det Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jepp, vi klarte det igjen.merket at det var litt kø ja. sendte melding og den ble sendt kl 17:05 og kom fram kl 11.45 idag.. Sendte melding i dag, 03.45... Har ikke kommet frem.... Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Men jeg for min del sto ikke og tastet kl 12. Mye bedre å ringe inn året med sin kjære osv? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Men jeg for min del sto ikke og tastet kl 12. Mye bedre å ringe inn året med sin kjære osv? Ikke jeg heller... Sto foran do og spøy og sendte mld da jeg kom hjem... hehe Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 haha holdt inntaket på et moderat nivå i går jeg. thank god Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 netcom var kanskje litt bedre forberedt jeg sende "bare" rundt 50.. og alle kom frem relativt fort (sendt 0:00 ) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 ring istede (= telenor har litt flere kunder å Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) jeg sto ikke for noen av de 20 millionene. 1. mye kosligere å ringe eller være med dem man vil gratulere 2. litt drikke og SX1 taster er ingen optimal kombinasjon men, glad jeg har netcom jeg sjelden problemer. ps, det at telenor har flere kunder er vel overhodet ingen grunn til at de skal ha mere problemer? de har mere penger, mere mannskap og bør derfor klare å forberede seg like mye i forhold til antall kunder som netcom klarte. edit: noen som prøvde å sende mms a? funka det noe bra? Endret 1. januar 2004 av arehei Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 chattet med agile messenger rundt 00,30,- funket veldig fint det (= Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 <-- Sendte ikke en eneste SMS og er stolt av det (den egentlige grunnen var at jeg lot vær å ta telefonen..ville ikke ødlegge den ) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 hehe,- kjøp deg en party mobil (= Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sendte ca. 60 sms mellom kl. 1900 og 0200 ennå er det ca 15 stk. som ikke har kommet frem!! del ligger å venter Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvis jeg foreksempel sender 1 sms som består av 3 delmeldinger... Regnes dette som 1 eller 3 meldinger da?? Hvis det regnes som 1 betyr jo det at vi egentli har sendt flere enn 20mill da... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Må nesten regnes som 3 da. Du betaler jo for 3 meldinger så da må det nesten regnes som 3 mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå