Gjest Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) Mener det står 3.5 bar eller 350 pa på dekka Er bilventil Så må bruke kompressor på bensinstasjonen Problemet er at jeg stiller kompressor til gitt verdi, er en ny type som blåser luft i intervaller Men jeg opplever at før jeg når trykket slik at kompressor sier ifra med piping, så skulle jeg nesten tro at det ville eksplodere hvis jeg ikke koblet fra Noen som vet hva jeg gjør feil? Endret 29. juni 2020 av Gjest Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) Nvm... feil kategori. Uansett, merkingen på dekket er nok maksimalt trygt trykk før eksplosjonfare oppstår, ikke riktig trykk for ethvert bruk. En sånn automatisk fylling på bensinstasjon fyller muligens i for store intervaller for et sykkeldekk, hadde personlig ikke brukt en sånn siden jeg ser for meg at den kan overfylle mye uten å få det med seg. Endret 29. juni 2020 av MailMan13 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) riktig trykk skal være ihvertfall halvparten av det du har brukt LOL. korrekt trykk står i dørkarmen. Endret 29. juni 2020 av bigggan Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Du har postet i sykkel-kategorien. Regner med du snakker om sykkel, og ikke bil? Det finnes håndpumper for bilventil også. 3.5 bar på sykkeldekk hørtes veldig mye ut. Du trenger maks 2 bar. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Jeg har en bil med en slik nød-kompressor liggende Bali bagasjerommet. Brukte den til å fylle dekkene på sykkelen og sykkel Ogna i helga, den pumper ivrig, men viser trykket i sanntid, skrur bare av når det er høyt nok. Om dere har nyere biler, kan det ligge en sånn baki. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Dette er selvfølgelig sykkel ja Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå