Debattant Skrevet 4. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2020 Merko skrev (38 minutter siden): Kan tenkes at TS faktisk tygde dem istedenfor å suge på dem? Derfor han fikk så masse sår. ? Liker at det knaser. Også er jeg en utolmodig person. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Merko skrev (På 4.7.2020 den 12.37): Kan tenkes at TS faktisk tygde dem istedenfor å suge på dem? Derfor han fikk så masse sår. Jeg pleier også tygge dem, men aldri fått sår av den grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Må ta det litt piano med salt lakris , kjenner jeg får høyt blodtrykk eller noe Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (8 timer siden): Jeg pleier også tygge dem, men aldri fått sår av den grunn. ok, da gjør du det feil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Merko skrev (8 timer siden): ok, da gjør du det feil Sikkert mulig. Jeg liker best å tygge dem enn å suge og patte på dem. ?? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Innholdet i Tyrisk Pepper, altså den "gode delen" som alle vi tygge seg frem til/suge ut, smaker ikke veldig annerledes enn Hockey Pulver, jeg kjenner ikke forskjell en gang. Så hvorfor ikke bare kjøpe det? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Sår av tyrkisk pepper? Allergisk reaksjon? Aldri hørt noen har fått sår av det godteriet. Selv har jeg slukt det i flere år x) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 (endret) Jeg har vært avholds av pepper en stund.. Lol men var salg igår for en pose 10kr så kjøpte det, var kjempegodt. Har ikke smakt tyrker tror jeg siden jeg var på hyttetur på fjellet med venner for noen år siden og blandet 60% vodkashots... Det er fullt mulig å være allergisk mot salmiakk. Det er ganske hissig kjemisk smak, og man kan være allergisk eller følsom. Sikkert derfor jeg er en av få som liker salt lakris, og salmiak. Alle Jeg kjenner ellers avskyr det. Endret 14. juli 2020 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 (endret) Jeg har turkispepper foran meg nå. Alle rede spist 10++ stykk på høy gap. Altså jeg tygger dem. Med uten problemer. Gouldfan skrev (På 14.7.2020 den 18.58): Jeg har vært avholds av pepper en stund.. Lol men var salg igår for en pose 10kr så kjøpte det, var kjempegodt. Har ikke smakt tyrker tror jeg siden jeg var på hyttetur på fjellet med venner for noen år siden og blandet 60% vodkashots... Det er fullt mulig å være allergisk mot salmiakk. Det er ganske hissig kjemisk smak, og man kan være allergisk eller følsom. Sikkert derfor jeg er en av få som liker salt lakris, og salmiak. Alle Jeg kjenner ellers avskyr det. Jeg vet ikke noe om det går ann være allergisk mot salmiakk, uansett, sikkert mulig. Endret 16. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Debattant Skrevet 16. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (2 timer siden): Jeg har turkispepper foran meg nå. Alle rede spist 10++ stykk på høy gap. Altså jeg tygger dem. Med uten problemer. Hjelper ikke at det er tilbud på pepper, når tannlegen lopper deg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Debattant skrev (12 minutter siden): Hjelper ikke at det er tilbud på pepper, når tannlegen lopper deg. HÆ!!! Hva mener du med det? ??? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (8 minutter siden): HÆ!!! Hva mener du med det? ??? Han tenkte vel på Tjack... Men godteri er jo ikke bra for tenna det heller. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 (endret) Gouldfan skrev (4 minutter siden): Han tenkte vel på Tjack... Men godteri er jo ikke bra for tenna det heller. Jeg vet vel det, tyrkisk pepper er en av mine favoritt godteri. Endret 16. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå