Gå til innhold

Billig, lett bærbar

Anbefalte innlegg

Jeg er en av dem som egentlig ikke liker bærbar, men jeg savner muligheten for enkel kontorjobbing (Office), spille strategispill og surfing når jeg er på reise mellom de stasjonære maskinene mine. (Familien låner mine etterhvert som jeg oppgraderer...)

Ingen av de stedene jeg reiser har IP-soner. Jeg trenger derfor ikke trådløs løsning. Alt av tilleggsutstyr, som scannere, skrivere er koblet til de stasjonære maskinene mine.

Det jeg må ha er ethernet for å koble den bærbare til de stasjonære for synkronisering og overføring av data og løsning for GPRS over mobiltelefon. (Modem og Blåtann...?) Av skjerm tenker jeg 14". (evt noen som har erfaring med ultraportable med 12"...?)

Pris? Vel, siden jeg ikke kommer til å bruke maskinen annet enn på tog/buss vil jeg helst ikke legge for mye gryn i den, helst under ti tusen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for anbefalinger!

Jeg har hørt mye bra om Mac, men har 15 års erfaring med MS, så det blir nok helst PC...

Dell 500m - vet noen hva som ligger i serviceavtalene og om de er verdt de ekstra pengene? Dell må vel uansett forholde seg til kjøpsloven om maskinen de selger bryter sammen?

Forrige gang jeg kjøpte bærbar, en IBM PS2, inngikk jeg ingen slik avtale (tviler på om de fantes...), og den funker fortsatt etter tolv år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...