akelbo Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Desperados III byr på et fabelaktig gjensyn med taktikkserien. ANMELDELSE: Desperados III Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Spilte Desperados 1 hyppig for ca 20 år siden. Historien var nok ikke bedre da, men likevel fengende. Husker jeg skrev et par western-historier under tentamen på ungdomsskolen. I disse historiene het skurken alltid El Diablo, som var skurken i Desperados, uten at jeg visste hva navnet betydde. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Jeg har ikke spilt desperados 1+2, men desperados 3 er mer eller mindre et western reskin av Shadow tactics. Karakterene er omtrent de samme, og spillmekanikken er helt lik. Bra spill om du liker sjangeren. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Greit at spillet sikkert ikke har super budsjett, men grafikken er veldig "standard ferdig kjøpt motor" og syns ikke stilen passer til western, hadde håpet på en mer mørk og realistisk grafikk, ikke så veldig lys og tegnet. Litt som hvordan Diablo 3 grafikken ikke passer inn i temaet. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) Bortsett fra at spillet burde fått 9/10 (noe annet er å diskriminere sjangeren), er det en bra anmeldelse,. Det finnes ingen bedre spill av denne typen, og moro å se at Mimimi Games har klart å blåse liv i en sjanger som har vært død i et tusen år. Spillet er kjempegøy. Endret 29. juni 2020 av radiohodet 1 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Stort sett enig. For min del synes jeg stemmeskuespillet er helt fint. Historien blir noe generisk, men det gjør som anmelder sier ingenting. Det er en sjangeropplevelse, og den er god Spillet føltes noe enklere enn Shadow Tactics, Mimimi's første spill, samme stil i Samuraisjangeren. Om en liker dette kan jeg lett anbefale det også. En trenger ikke å ha spelt Desperados 1 og 2 for å nyte dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå