VeXx Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 En kompis av meg lurer på hvor han får tak i slikt tøy... Han vil helst ikke lage det selv. Takker for alle innlegg Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sovjetunionen, avd komosomol. Kontakt også ungpionerene i øst-Tyskland, hvis ikke hovedkontoret deres er lagt ned. Ellers så kan du jo melde deg inn i NKP, da får du den sikkert gratis. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Slikt selges fra boder i Øst-Europa, eller kompisen kan google: soviet memorabilia, men det virker som han i så fall må oppsøke en nettauksjon. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har en cccp t-shorte Wanna buy? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvorfor er det "alltid" en kamerat som skal ha hjelp til ting, aldri personen som legger inn innlegget? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvorfor er det "alltid" en kamerat som skal ha hjelp til ting, aldri personen som legger inn innlegget? Words Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Prøv her: http://www.cafeshops.com/cccp Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bodymap på arkaden, oslo. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hvorfor er det "alltid" en kamerat som skal ha hjelp til ting, aldri personen som legger inn innlegget? Words Kameraten er i militæret og skal ha t-skjorta. Blir litt vanskelig for han å poste når han har 0 drit med data å gjøre ? EDIT : Noen steder rundt Tromsø å få tak i ? Endret 1. januar 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bodymap på arkaden, oslo. I second that. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Finner sikkert noe på www.sovietski.com vil jeg tro Lenke til kommentar
frowe Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 kan ta med når jeg er i Russland jeg, finnes sikkert der også:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå