khaled Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 jeg vil frakte en bil fra Kirkenes til kristiansand hvem anbefaler dere å kontakte for den jobben? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Autotransport, jeg har selv brukt de noen ganger og er fornøyd med både hvor raske de er og hvordan de behandler bilen. De har vel ikke egen terminal i Kirkenes men jeg ville kontaktet de og sjekket. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Ta noen dager ferie? Fly til Kirkenes, og kjør hjem Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 5 minutes ago, Dubious said: Ta noen dager ferie? Fly til Kirkenes, og kjør hjem Flybiletter koster vel sjorta nå? Men ja det burde gå. Kom en fyr fra stavanger og henta min forrige bil og kjørte den hjem. De beste eksemplarene av eldre biler finner man i nord (lite rust). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Med et kjapt søk så finner jeg ned i 2k fra Kristiansand til Kirkenes, en vei 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Sist jeg brukte Autotransport betalte jeg noe over 4000,- for frakt fra Tromsø til Drammen.. Det er gjerne billigere enn å kjøre selv. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Er det kjøp av bil så får en sett bilen før kjøp, og kan prute Vet man tilstand på bil så er det nok billigere å få den fraktet, men det kan også være en fin ferietur (Jeg har egentlig lyst til å kjøre Trondheim- Harstad, men vet ikke om jeg gidder å kjøre begge veier og hurtigruta er dyr) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Trondheim-Harstad er jo bare en liten svipptur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå