Gå til innhold

Cyberpunk 2077 - Nyheter og offisielle oppdateringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kalleklovn12 skrev (54 minutter siden):

Noen som sliter med tilgang til GOG? Jeg skal skrive inn 4 siffer, two-step, men får aldri mail. Noen som vet hva man må gjøre? 

Slet med det samme i går morges, tok et par timer før jeg fikk mailen da. I går ettermiddag ankom mailen umiddelbart, regner med at de sliter med kapasiteten.

Lenke til kommentar
koots skrev (45 minutter siden):

Slet med det samme i går morges, tok et par timer før jeg fikk mailen da. I går ettermiddag ankom mailen umiddelbart, regner med at de sliter med kapasiteten.

Jeg opprettet ny bruker med en annen mail. Funket da. Spillet er pent men fryser konstant her. Får spilt 2 min, så går den ut.

Lenke til kommentar
kalleklovn12 skrev (15 minutter siden):

Får denne hele tiden!

1.png

Fikk samme i går hele tiden etter win update. Men i dag har det plutselig fungert smertefritt.

Ikke vært noen oppdatering på spill, drivere eller windows, så er litt merkelig.

Spilt sikkert 7 timer ut en eneste kræsj nå.
Etter win update i går kræsjet det hver gang etter et par minutter.

Heller ikke endret på noen innstillinger og har alt på ultra med ray traycing i 4k.

Lenke til kommentar

Denne slo meg nå.. 

Underholdende spill så langt, utrolig flott verden, interessant historie og spennende karakterer. Sett bort ifra bugs så har jeg lite å klage på.

Men A.I virker å være fraværende, og denne posten forsterker følelsen jeg har hatt. Virker jo egentlig som at ingen ting i spillet er dynamisk.. Scripta ting er ikke nødvendigvis dårlig, men når alt føles "on rails", spesielt i et open world spill, så blir det fort litt "flatt" og kjedelig.

For øyeblikket kommet meg litt inn i act 2.

Endret av Nitrius
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...