Sjørøver Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Har bestilt fra komplett, får jeg cdkey og hvor løses den evt inn? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 7 minutes ago, Heiti said: Har bestilt fra komplett, får jeg cdkey og hvor løses den evt inn? Du får en utgave som sendes i posten. Ikke digitalt. Må bare smøre deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Quakecry skrev (54 minutter siden): Du får en utgave som sendes i posten. Ikke digitalt. Må bare smøre deg med tålmodighet. har bestilt denne: https://www.komplett.no/product/791477/gaming/spill/spill-pc-mac/spill-til-pc/cyberpunk-2077 Står det er digital download, derfor tenkte jeg det ville være en nøkkel som skal løses inn en plass. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) 10 minutes ago, Heiti said: har bestilt denne: https://www.komplett.no/product/791477/gaming/spill/spill-pc-mac/spill-til-pc/cyberpunk-2077 Står det er digital download, derfor tenkte jeg det ville være en nøkkel som skal løses inn en plass. Akkurat den samme jeg kjøpte. Spillet har digital download i seg. Men er "fysisk". Endret 10. desember 2020 av Quakecry 2 Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 1 hour ago, Quakecry said: Kom ikke I posten i dag som betyr det ikke er her på mandag. Kjøper bare digitalt jeg I dag så får jeg gi bort koden eller selge eller whatever når den kommer. Fikk heller ikke min fra Komplett i dag.. det var litt kjipt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 29 minutes ago, Gruble2000 said: Fikk heller ikke min fra Komplett i dag.. det var litt kjipt Jepp. Fikk det riktignok litt billigerere på komplett under den black week greia, men skulle ønske dem kunne sendt ut spillet en dag eller to før. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 koots skrev (11 timer siden): 3900X, RTX3090 og 32GB, med absolutt alt på maks og 2560 x 1440 oppløsning fikk jeg noe og 30 FPS i det første in-game skjermbildet jeg fikk, som var innendørs. Roet ned ray-tracing og ray-traced reflections eller noe slikt ett hakk så doblet FPS seg. Ingen DLSS. Hva brukes for å måle fps? Jeg har I9 9900k@5ghx, RTX 3090, 32Gb Ram. Aner ikke fps, men kjører på 2560x1440 med alt på full pupp, ray tracing og alt, det som går å sette på Psycho (steget over Ultra) har jeg satt der. Synes det flyter greit jeg. DLSS på Quality. Greia er da... jeg kunne sikkert skrudd ned på noe av Ray tracing greiene og fått til 4K i 60fps eller noe sånt. Men så langt så synes jeg lys, skygge, farger, refleksjoner lager en så utrolig atmosfære at evt litt mindre skarphet gjør ingenting. Dette virker veldig som en film egentlig, mer enn datagrafikk slik jeg har det nå. Det er ikke uskarpt, men heller ikke den sylskarpe datagrafikk effekten som jeg har i andre spill. Det skal sies at jeg sitter 3m unna et lerret på 230cm bredde. 4K projektor, HDR. Så det skaper jo også et eget utrykk enn en TV skjerm. 30fps hørtes jo lavt ut? Eller? Som sagt, jeg vet ikke hva jeg har. Men virker smooth for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Dr.Peedee skrev (4 minutter siden): Hva brukes for å måle fps? Jeg har I9 9900k@5ghx, RTX 3090, 32Gb Ram. Aner ikke fps, men kjører på 2560x1440 med alt på full pupp, ray tracing og alt, det som går å sette på Psycho (steget over Ultra) har jeg satt der. Synes det flyter greit jeg. DLSS på Quality. Greia er da... jeg kunne sikkert skrudd ned på noe av Ray tracing greiene og fått til 4K i 60fps eller noe sånt. Men så langt så synes jeg lys, skygge, farger, refleksjoner lager en så utrolig atmosfære at evt litt mindre skarphet gjør ingenting. Dette virker veldig som en film egentlig, mer enn datagrafikk slik jeg har det nå. Det er ikke uskarpt, men heller ikke den sylskarpe datagrafikk effekten som jeg har i andre spill. Det skal sies at jeg sitter 3m unna et lerret på 230cm bredde. 4K projektor, HDR. Så det skaper jo også et eget utrykk enn en TV skjerm. 30fps hørtes jo lavt ut? Eller? Som sagt, jeg vet ikke hva jeg har. Men virker smooth for meg. Spillet oser av deilighet ja! Jeg bruker MSI Afterburner og Riva tuner for å ha koll på det som skjer på maskina. Liker å se temperaturer og forbruk på CPU/GPU osv. Man kan selv sette opp hva man vil ha en oversikt over her. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 43 minutes ago, Mala said: Spillet oser av deilighet ja! Jeg bruker MSI Afterburner og Riva tuner for å ha koll på det som skjer på maskina. Liker å se temperaturer og forbruk på CPU/GPU osv. Man kan selv sette opp hva man vil ha en oversikt over her. Fikk ikke rivatuner til å fungere in game. Er det noe jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) Quakecry skrev (5 minutter siden): Fikk ikke rivatuner til å fungere in game. Er det noe jeg må gjøre? Du har satt satt den til en hot-key ? Og selvsagt valgt hvilke verdier man vil ha synlig i OSD Ta en kjapp kikk på en eller annen YouTube how to eller noe, er på vei til jobb nå. Endret 10. desember 2020 av Mala Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 21 minutes ago, Mala said: Du har satt satt den til en hot-key ? Og selvsagt valgt hvilke verdier man vil ha synlig i OSD Ta en kjapp kikk på en eller annen YouTube how to eller noe, er på vei til jobb nå. Jada, river tuner har funka før, bare ikke akkurat på cyberpunk. Skal teste litt mer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Gruble2000 skrev (7 timer siden): Fikk heller ikke min fra Komplett i dag.. det var litt kjipt Samme her. Kjøpte det på Steam, også går det i retur når det dukker opp. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Dr.Peedee skrev (10 timer siden): Hva brukes for å måle fps? Jeg har I9 9900k@5ghx, RTX 3090, 32Gb Ram. Aner ikke fps, men kjører på 2560x1440 med alt på full pupp, ray tracing og alt, det som går å sette på Psycho (steget over Ultra) har jeg satt der. Synes det flyter greit jeg. DLSS på Quality. Greia er da... jeg kunne sikkert skrudd ned på noe av Ray tracing greiene og fått til 4K i 60fps eller noe sånt. Men så langt så synes jeg lys, skygge, farger, refleksjoner lager en så utrolig atmosfære at evt litt mindre skarphet gjør ingenting. Dette virker veldig som en film egentlig, mer enn datagrafikk slik jeg har det nå. Det er ikke uskarpt, men heller ikke den sylskarpe datagrafikk effekten som jeg har i andre spill. Det skal sies at jeg sitter 3m unna et lerret på 230cm bredde. 4K projektor, HDR. Så det skaper jo også et eget utrykk enn en TV skjerm. 30fps hørtes jo lavt ut? Eller? Som sagt, jeg vet ikke hva jeg har. Men virker smooth for meg. Jeg ser FPS fra Nvidia overlay. Om du synes det ligner på film litt, så er det fordi spillet som standard har diverse filmeffekter skrudd på, som film grain og slikt. Prøv å skru av alle disse Lenke til kommentar
emva Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Mumriken skrev (På 9.12.2020 den 21.17): Egentlig Gamestop, men dem gikk konk. Så sutret jeg til cdpr og dem henviste meg til Coolshop 😅 Bestilte også fra coolshop... Trykker F5 på tracking.coolshop.com, my.postnord.no og helthjem.no (og håper/tror/ønsker at det går fortere av den grunn :P ) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 22 minutes ago, emva said: Bestilte også fra coolshop... Trykker F5 på tracking.coolshop.com, my.postnord.no og helthjem.no (og håper/tror/ønsker at det går fortere av den grunn 😛) Haha 😂 Samme her, men jeg er ikke hjemme på en uke ennå... Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Quakecry skrev (17 timer siden): Akkurat den samme jeg kjøpte. Spillet har digital download i seg. Men er "fysisk". Hentet det nå. Du får en DVD, men også en cdkey til GOG-galaxy. Jeg laster det ned digitalt der nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 7 minutes ago, Heiti said: Hentet det nå. Du får en DVD, men også en cdkey til GOG-galaxy. Jeg laster det ned digitalt der nå. Ja, vet det. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Noen som sliter med tilgang til GOG? Jeg skal skrive inn 4 siffer, two-step, men får aldri mail. Noen som vet hva man må gjøre? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 kalleklovn12 skrev (2 minutter siden): Noen som sliter med tilgang til GOG? Jeg skal skrive inn 4 siffer, two-step, men får aldri mail. Noen som vet hva man må gjøre? Sjekket spam mappen? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Pc Lynet skrev (1 minutt siden): Sjekket spam mappen? Ja. Har prøvd flere ganger, både i dag og i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå