Nizzen Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 7 minutes ago, Mumriken said: Har ikke fått den. Ble sendt fra Danmark i dag morres. Tipper fredag, men man vet alldri Hvor bestillte du den? Jeg får min fra komplett. Plutselig var den i handlekurva mi og den var på lager 😂 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Just now, Nizzen said: Hvor bestillte du den? Jeg får min fra komplett. Plutselig var den i handlekurva mi og den var på lager 😂 Egentlig Gamestop, men dem gikk konk. Så sutret jeg til cdpr og dem henviste meg til Coolshop 😅 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2020 På PC er lanseringen samtidig i hele verden - klokken 01.00 i natt for oss - så ikke noe vits med VPN. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 1 hour ago, Nizzen said: Hvor bestillte du den? Jeg får min fra komplett. Plutselig var den i handlekurva mi og den var på lager 😂 Blir vell heftig benchmarking, eller faktisk spilling ? 😛 Spillet ser ut til å kreve mye mer enn det burde. Spent på hva du får ut av det med veldig god HW. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Hvordan yter dette spillet på maskinene deres folkens? Sitter på nattskift så jeg får ikke gjort så mye enda 😛 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 15 minutes ago, Mala said: Hvordan yter dette spillet på maskinene deres folkens? Sitter på nattskift så jeg får ikke gjort så mye enda 😛 i7 5930k og rtx 2070. Ytelsen er som forventet, helt ræva. Godt under 60fps med settings på medium til high på 1440p. Har også en del problemer med at spillet krasjer og tar med seg driveren i fallet. Avventer videre spilling til det kommer en patch. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Mala skrev (1 time siden): Hvordan yter dette spillet på maskinene deres folkens? Sitter på nattskift så jeg får ikke gjort så mye enda 😛 3600x, RX5700XT og 32gb g.skill 4000. Får ca 60-70fps med Max tekstur og medium på resten. Ikke veldig imponert, men jeg skal snart oppgradere så det er ikke noen stor utfordring. Jeg har ikke opplevd noen krasjer ennå (3t spilt ca) har ikke opplevd noen grove bugs heller. Virker som et helt ålreit skytespill så langt. Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 3900X, RTX3090 og 32GB, med absolutt alt på maks og 2560 x 1440 oppløsning fikk jeg noe og 30 FPS i det første in-game skjermbildet jeg fikk, som var innendørs. Roet ned ray-tracing og ray-traced reflections eller noe slikt ett hakk så doblet FPS seg. Ingen DLSS. 2 Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 wake up samurai, its time to burn a gpu Lenke til kommentar
OPL Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Kjipt at posten bare leverer annahver dag. Får ikke spillet før i morgen fra komplett 😕 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Burde kjøpt digitalt. Dette er jo en av di mest ubrukelige Collectors edition jeg har sett opp gjennom årene. Du får ein statue av an mann som ikkje er i spillet eingang. Heilt på håve spør du meg. Stor Cyberpunk fan, men det holdt eg meg for god til. Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Fikk det ikkje i posten idag..Bestilte online på Elkjøp for ca 2 uker siden.. Stuck in Oslo: Sendingen er under transport 9. desember kl. 06.43 - 0024 OSLO Lenke til kommentar
Halky Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 OPL skrev (2 timer siden): Kjipt at posten bare leverer annahver dag. Får ikke spillet før i morgen fra komplett 😕 Komplett bruker da ikke posten lengre? De har jo de siste årene brukt Postnord til sånt Hentet selv en pakke fra komplett her forrige helg og den ble levert av Postnord Eller du har kanskje valgt noe sånt som rett hjem levering? Lenke til kommentar
OPL Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Halky skrev (31 minutter siden): Komplett bruker da ikke posten lengre? De har jo de siste årene brukt Postnord til sånt Hentet selv en pakke fra komplett her forrige helg og den ble levert av Postnord Eller du har kanskje valgt noe sånt som rett hjem levering? Valgte ingenting men tror de bruker posten til ting som går rett i postkassa Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 27 minutes ago, OPL said: Valgte ingenting men tror de bruker posten til ting som går rett i postkassa Stemmer. Har kjøpt noen datamus, og de kommer rett i postkassa med posten. Resten av større ting kommer med postnord. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 PS4 day 1 patch er på 28 GB (!) 😱 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) Mala skrev (9 timer siden): Hvordan yter dette spillet på maskinene deres folkens? Sitter på nattskift så jeg får ikke gjort så mye enda 😛 65fps 3440x1440@ultra+dlss. 2080, 3900x og 16gb 3200mhz. Dropper veldig når man står i speilet i leiligheta. Endret 10. desember 2020 av Nwader Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Sitter med Cyberpunk på xsx og stor koser meg. Ikke noen nevneverdige bugs. Flyter greit. kjører det i quality mode. Fornøyd så langt. Men det skulle jo være over 70 gb vises 59.9 oss meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Kom ikke I posten i dag som betyr det ikke er her på mandag. Kjøper bare digitalt jeg I dag så får jeg gi bort koden eller selge eller whatever når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå