Billon Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Kjøpte nettopp Cyberpunk til PS4 Pro og nå angrer jeg etter å ha sett YT klipp. Jeg burde heller ha kjøpt den til PCen istedenfor. Alle previews og reviews som er ute nå, er på pc. Etter det jeg har skjønt så har CDproject vært veldig strenge på å la konsoll versjonen havne på nettet. Det får meg til å tenke om spillet kanskje er udugelig på konsoll. Tror jeg har kasta bort 699kr på noe dumt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Billon skrev (40 minutter siden): Kjøpte nettopp Cyberpunk til PS4 Pro og nå angrer jeg etter å ha sett YT klipp. Jeg burde heller ha kjøpt den til PCen istedenfor. Alle previews og reviews som er ute nå, er på pc. Etter det jeg har skjønt så har CDproject vært veldig strenge på å la konsoll versjonen havne på nettet. Det får meg til å tenke om spillet kanskje er udugelig på konsoll. Tror jeg har kasta bort 699kr på noe dumt. Kan du ikke angre kjøpet? Lenke til kommentar
Billon Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 probin skrev (1 time siden): Kan du ikke angre kjøpet? aldri gjort det. tror ikke det er mulig på psn. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 7 minutes ago, Billon said: aldri gjort det. tror ikke det er mulig på psn. Ja. Det var dumt å kjøpe på PS4. Spillet ser ikke eller virker noe bra der. Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) Billon skrev (34 minutter siden): aldri gjort det. tror ikke det er mulig på psn. Mulig det ikke går, men syns det er litt rart da du ikke har fått produktet enda! Endret 8. desember 2020 av probin Lenke til kommentar
Billon Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 probin skrev (33 minutter siden): Mulig det ikke går, men syns det er litt rart da du ikke har fått produktet enda! Har lastet den ned, men den åpner ikke for spilling før imorgen. Alt tyder på at konsollene har fått dårligere produkt, enn de pleier å gjøre vanligvis. Jeg får vente til den er på salg på steam, så kan jeg kjøpe den til PC også. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Følger han her for han er veldig ærlig, han hadde mye bra å si etter 40 timer https://www.youtube.com/watch?v=22v3O4-H2qE Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Fikk nå sendingsbekreftelse fra komplett, da har jeg forhåpentligvis spillet på torsdag, jippi Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Hva er greia med nedtellinga på Playstation? Den går til kl. 12 den 9. desember. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 11 hours ago, Gruble2000 said: Fikk nå sendingsbekreftelse fra komplett, da har jeg forhåpentligvis spillet på torsdag, jippi Fikk det også samtidig som deg ish. Håper posten klarer å levere til torsdagen! 1 Lenke til kommentar
SgtStav2 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Release tiden på konsoll æ vell midnatt natt til 10. og på pc klokka 01.00 natt til 10. om jeg har fårstått det riktig Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Noiz skrev (1 time siden): Er dette Twitch eller noe annet? Lenke til kommentar
Djevlen90 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Det er fra twitch, ja. En rekke streamere som har fått early access. Lenke til kommentar
OrangeGiraffe Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Ny PS5 update + controller update: https://wccftech.com/playstation-5-system-software-update-20-02-02-30-brings-improved-system-performance/ Kan nok tenkes at noe av innholdet er rettet mot Cyberpunk lanseringen. Virker litt for tilfeldig at den slippes akkurat nå til at det skulle ha null sammenheng hvert fall, men jeg vet som sagt ikke. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Er det noen her som har Cyberpunk collectors edition? Jeg får min collectors pc edition i morgen. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 3 minutes ago, Nizzen said: Er det noen her som har Cyberpunk collectors edition? Jeg får min collectors pc edition i morgen. CP 2077 CE + 3090 Strix = God jul 🙏 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 2 minutes ago, Mumriken said: CP 2077 CE + 3090 Strix = God jul 🙏 Har du fått boksen din, eller kommer den i morra? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 4 minutes ago, Nizzen said: Har du fått boksen din, eller kommer den i morra? Har ikke fått den. Ble sendt fra Danmark i dag morres. Tipper fredag, men man vet alldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå