DrAlban3000 Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Ezio skrev (6 timer siden): "litt trøblete start" Denne var fin. Det har vel sjeldent vært et spill som av denne størrelsen som har hatt en verre start som jeg kan komme på i farta. 9 år har de altså brukt, men de kunne hatt godt av 1-2 år til, minst. No Man's Sky, Battlefield 4, Fallout 76.. Er lett å se seg blind på alle overskriftene, er jo det. 3 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Dr.Peedee skrev (3 timer siden): Ca 20 timer spilletid. Og for meg lever det nesten opp til hypen . Gjort noen utrolig artige oppdrag etterhvert. Noe av det bedre siste åra dette. Spiller på kraftig PC. Enig 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 DrAlban3000 skrev (1 time siden): No Man's Sky, Battlefield 4, Fallout 76.. De spillene er overhode ikke i nærheten. Cyberpunk har vært i utvikling i 9 år og har brukt enormt mye penger på både spillet og markedsføring. Så nei, prøv igjen. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Ezio skrev (24 minutter siden): De spillene er overhode ikke i nærheten. Cyberpunk har vært i utvikling i 9 år og har brukt enormt mye penger på både spillet og markedsføring. Så nei, prøv igjen. Det var annonsert i 2012 men selve utviklingen startet ikke før i 2016 - altså 4 år utvikling inkl. total omgjøring og oppgradering av spillmotoren. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) MrL skrev (29 minutter siden): Det var annonsert i 2012 men selve utviklingen startet ikke før i 2016 - altså 4 år utvikling inkl. total omgjøring og oppgradering av spillmotoren. Feil. De hadde et team som startet å jobbe med spillet allerede i 2012. Noe de selv har sagt. Annonserer ikke at et spill kommer også starter man ikke på det før 4 år etter man har sagt det, ahahah. Utvikling er mer enn bare å lage selve spillet. Det er ekstremt mye annet som må på plass før det skjer. Blir mer eller mindre 9 år når dette spillet er uferdig som det er og det faktisk får en next gen versjon. Som altså blir neste år. Endret 18. desember 2020 av Ezio Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) Ezio skrev (20 minutter siden): Feil. De hadde et team som startet å jobbe med spillet allerede i 2012. Noe de selv har sagt. Annonserer ikke at et spill kommer også starter man ikke på det før 4 år etter man har sagt det, ahahah. Utvikling er mer enn bare å lage selve spillet. Det er ekstremt mye annet som må på plass før det skjer. Blir mer eller mindre 9 år når dette spillet er uferdig som det er og det faktisk får en next gen versjon. Som altså blir neste år. Helt feil. Cyberpunk 2077 entered pre-production with approximately fifty staff members after developer CD Projekt Red finished The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine in 2016. Kilde Pre-production startet MAO i 2016 - som er akkurat det du nevner man starter før full utvikling. Endret 18. desember 2020 av MrL 3 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) MrL skrev (24 minutter siden): Helt feil. Cyberpunk 2077 entered pre-production with approximately fifty staff members after developer CD Projekt Red finished The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine in 2016. Kilde Feil. Spillet har vært i utvikling i nesten 9 år. "During its Summer Conference today, CD Projekt RED Studio, critically acclaimed RPG developer, announced that it is working on a new triple-A game based on the cult classic Cyberpunk® pen & paper RPG system created by Mike Pondsmith At the conference, CD Projekt co-founder Marcin Iwinski promised gamers that this game would have all of the hallmarks of the Witcher series that has made the developer so well-known and loved, and even more. Their upcoming RPG will be designed for mature and demanding players who expect to be treated seriously, and the game will be richly detailed, non-linear, and with a complex and gripping story. This much is expected from the talented studio, but the new universe brings with it some new twists in their game design. Players will experience the world through their own, unique characters chosen from different classes – be they blood-thirsty mercenaries or cunning hackers who they will equip with vast choice of cybernetic implants and deadly weapons. As in The Witcher series, players will face morally ambiguous choices, their actions influencing events in the world at large and the fate of the individuals they encounter." Du går ikke ut å sier alt det uten at du har startet å jobbe med spillet og du lar ikke spillet ligge dødt i 4 år etter du annonserer det til hele verden. Spillet har vært i utvikling i ca 9 år. Bokstavelig talt hentet ut fra konfereransen de hadde i 2012; Utviklet i ca 9 år. Endret 18. desember 2020 av Ezio Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Ezio skrev (13 minutter siden): Feil. Spillet har vært i utvikling i nesten 9 år. "During its Summer Conference today, CD Projekt RED Studio, critically acclaimed RPG developer, announced that it is working on a new triple-A game based on the cult classic Cyberpunk® pen & paper RPG system created by Mike Pondsmith At the conference, CD Projekt co-founder Marcin Iwinski promised gamers that this game would have all of the hallmarks of the Witcher series that has made the developer so well-known and loved, and even more. Their upcoming RPG will be designed for mature and demanding players who expect to be treated seriously, and the game will be richly detailed, non-linear, and with a complex and gripping story. This much is expected from the talented studio, but the new universe brings with it some new twists in their game design. Players will experience the world through their own, unique characters chosen from different classes – be they blood-thirsty mercenaries or cunning hackers who they will equip with vast choice of cybernetic implants and deadly weapons. As in The Witcher series, players will face morally ambiguous choices, their actions influencing events in the world at large and the fate of the individuals they encounter." Du går ikke ut å sier alt det uten at du har startet å jobbe med spillet og du lar ikke spillet ligge dødt i 4 år etter du annonserer det til hele verden. Spillet har vært i utvikling i ca 9 år. Det er helt normalt å annonsere et spill før man starter utvikling. Intervjuet du sikter til er fra 2012, utviklerne har selv sagt i nyere intervju at produksjonen var nærmest på hold inntil The Witcher serien var ferdig. 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Neste bug - "feature" - funnet: hadde nettopp fått bilen min tilbake fra Jacky (spiller Corpo) og hadde ikke tatt 4 svinger før jeg fikk en pop-up om NCPD police..og bilen falt igjennom kartet, og jeg var fanget i en ingame "boot-loop" (kunne heldigvis loade tilbake siste checkpoint). Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 På 1.03 versjonen klarte såvidt 2080super kortet mitt det høyeste innstillinger med alt av RTX på, men på 1.04 som bare var en liten hotfix kan plutselig kortet mitt nå faktisk kjøre opptil 45 til 65fps med alt av innstillinger oppjustert.. Lurer litt på hva som inneholdt i denne hotfixen på 3,47gb.. Trist at spillet endte som det gjorde, dumpet 50 timer på en uke men hadde det virkelig moro 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Ezio skrev (8 timer siden): De spillene er overhode ikke i nærheten. Cyberpunk har vært i utvikling i 9 år og har brukt enormt mye penger på både spillet og markedsføring. Så nei, prøv igjen. Det har ikke vært i utvikling i 9 år nei. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 DrAlban3000 skrev (3 timer siden): Det har ikke vært i utvikling i 9 år nei. Jo det har det. De hadde et team allerede dedikert for det på plass i 2011. Spillet ble annonsert i 2012 og da hadde de også et team som jobbet med det og det har de hatt siden den gang. Men det forandret fortsatt ikke at spillet har blitt utviklet siden 2012 noe som blir bekreftet. Det å jobbe med spillet er utvikling og det har blitt helt siden 2011. Noe de har gjort og som også har blitt bekreftet av de selv. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Ezio skrev (12 timer siden): De spillene er overhode ikke i nærheten. Cyberpunk har vært i utvikling i 9 år og har brukt enormt mye penger på både spillet og markedsføring. Så nei, prøv igjen. Spillet har vært i full utvikling siden siste DLC til Witcher 3. Nå er jeg cirka 50 timer inn. Lvl 45. Legger det på hylla til det kommer med content. Ønskeliste: 1. Bedre akt 1 med mer innhold. 2. Flere chain quests. Trenger noen av samme kvalitet som blood and wine. 3. Mer Panam. Spillet får en 8/10. Et hakk dårligere en witcher 3 for min del. Men potensialet er enormt om de bruker et par år på mer innhold. Endret 19. desember 2020 av Heiti 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Har ikke fått spilt dette spillet så mye, men merker at jeg nesten må spille på 1080p for at mitt 1080ti skal klare det med akseptabel framerate på high. Skal vurdere å vente til jeg får 3080ti da før jeg spiller mer. Vil ha den fulle opplevelsen. Endret 19. desember 2020 av Jarmo Persondiskusjon fjernet. 3 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Heiti skrev (1 time siden): Spillet har vært i full utvikling siden siste DLC til Witcher Det spiller ingen rolle hvilken skala. Det har vært i utvikling siden 2012. Lite eller stor spiller ingen rolle 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Hva har det å si? It is what it is. Hva de gjør videre som betyr noe. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) barezell skrev (21 minutter siden): Hva har det å si? It is what it is. Hva de gjør videre som betyr noe. Vel det er temmelig relevant til produktet man får servert, det er ikke slik at det har vært manko på tid. I dette tilfelle har det ikke vært et spill av denne skalaen som har bommet så grådig som har blitt gjort med Cyberpunk. Utsettelser etter utsettelser men er fortsatt ikke i mål. 9 år og kunne like brukt 1-2 år til. Endret 19. desember 2020 av Ezio 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Ezio skrev (1 time siden): Vel det er temmelig relevant til produktet man får servert, det er ikke slik at det har vært manko på tid. I dette tilfelle har det ikke vært et spill av denne skalaen som har bommet så grådig som har blitt gjort med Cyberpunk. Utsettelser etter utsettelser men er fortsatt ikke i mål. 9 år og kunne like brukt 1-2 år til. Og? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Det er greit at du synes at produksjonen startet for fullt når noen skrev "Title: Cyberpunk 2077" på en serviett, men det blir litt hakk i platen etter hvert. Så over til en offisiell oppdatering! https://www.cyberpunk.net/en/news/37166/hotfix-1-05 Sitat Hotfix 1.05 is now live on Xbox and PlayStation systems! PC version will follow soon. Here is the full list of changes: Quests Jackie will no longer disappear in The Pickup or The Heist. Fixed an issue preventing players from landing the helicopter in Love like Fire. Fixed an issue with Takemura not calling in Play it Safe. It's no longer possible to trigger the same dialogue twice in Big in Japan. Fixed an issue with Delamain appearing upside down at the end of Don't Lose Your Mind. Saul now correctly reaches the van in Riders on the Storm. Fast travelling before the encounter with Tyger Claws no longer breaks progression in I Fought the Law. Fixed an issue blocking progress in Ghost Town if an autosave made upon Raffen Shiv's arrival was loaded. Fixed an issue with not receiving new calls or messages if Happy Together failed as a result of combat. Elizabeth Peralez stops being excessively insistent with her calls after her job offer is refused. The scene with Misty and Jackie now starts properly after leaving Viktor's clinic. Wakako's dialogues no longer get blocked after finishing Search and Destroy. Walking away from Stefan in Sweet Dreams shouldn't prevent other characters from calling you anymore. Brick’s detonator should now be properly interactable for players to disarm. Or set off. Your call. Elevator doors should now correctly open in The Heist. Saul now correctly gets out of cars in Riders on the Storm. Fixed an issue with not receiving new calls or messages after running too far away from Frank in War Pigs. Jackie now correctly leaves the factory after the combat is finished in The Pickup. Fixed an issue with Militech reinforcements not spawning if driving through the gate too fast in Forward to Death. Skipping time while in the club in Violence no longer results in issues with progression. Fixed issues with starting Gig: Getting Warmer... Fixed an issue with not receiving new calls or messages after Pyramid Song has been abandoned midway. Fixed an issue whereby Delamain core could be already broken when player enters the Core room in Don't Lose Your Mind. Fixed issues with Delamain not appearing or doing nothing outside the Afterlife in The Heist. Fixed an issue with objective getting stuck on "Talk to Viktor" in The Ripperdoc. Fixed an issue whereby it was impossible to talk to the bouncer in front of Lizzie's in The Information. Added description for Don't Lose Your Mind in the Journal. Fixed an issue preventing player from saving, using fast travels, and talking to other NPCs after reloading a save with an active call with Frank in War Pigs. Fixed an issue with Panam not calling about any other matter until I'll Fly Away is completed. Fixed an issue with Dum Dum following V after The Pickup is finished. Gameplay Improved the reaction times of NPCs taking cover. Corrected the number of shots needed to kill civilians from a distance while in combat. Visual Fixed an issue with Delamain's image displayed on top of the current caller during phone calls. V's mouth doesn't stay open after entering the space lock in Where is My Mind. Fixed some UI overlap issues. V appears more modest in the inventory preview after the half year montage NPCs are faster to appear in the quest area during Stadium Love. Added some warmth to HDR. Fixed T-posing NPCs in Suspected Organized Crime Activity: Just Say No and Gig: Hot Merchandise. Fixed an issue whereby after a braindance it was possible to be stuck in 3rd person view with no head. Silencer icons are no longer displayed with no image in the inventory. UI Fixed an issue with weapon crosshair persisting on screen. The inventory menu no longer closes immediately after opening it for the first time after leaving a car. Fixed an issue whereby upon accessing a fast travel terminal the button shown on the top right corner prompting to open the quest journal would not work. Performance & Stability Multiple stability improvements, including crash fixes. Miscellaneous Offscreen explosions make noise now. PC-specific [AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less. Fixed an issue with the way Raw Input is collected. Removed the use of AVX instruction set thus fixing crashes occurring at the end of the Prologue on processors not supporting AVX. Removed debug console to prevent functions that could lead to crashes or blocked quests. This doesn't mean we don't want to support the modding community. Stay tuned for more info on that. Ray traced reflections should no longer seem too bright in comparison to the environment. Fixed an issue with Steam Overlay crash on game shutdown. Removed the memory_pool_budgets.csv file. which was not connected with the final version of the game and had no influence on it (it was a leftover file used during the development to estimate memory usage. It had no effect on how much memory was actually allocated). Perceived performance increase after editing the file may have been related to restarting the game. Console-specific Improved image sharpness with Chromatic Aberration and Film Grain on. Settings should no longer reset to default after several game session restarts. Fixed visual issues occurring during the transition between The Heist and Love Like Fire. Corrected the look of several vehicles. [Xbox] Entering combat while Synaptic Accelerator is active no longer ends in player health bar not being displayed. [Xbox] Game no longer becomes unresponsive when signing out from a profile when the controller disconnection message is visible. Telemetry consent request will appear once more due to an earlier issue with settings reset. Fixed an issue whereby it was possible to fall down the elevator shaft in Megabuilding H8 in Automatic Love. Endret 19. desember 2020 av Orwandel 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå