Debattant Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Bør det komme avgift på fritert fett? (Noe fett er jo sunt, som olivenolje, og det bør det vel ikke være helseavgift på, da.) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Debattant skrev (31 minutter siden): Bør det komme avgift på fritert fett? (Noe fett er jo sunt, som olivenolje, og det bør det vel ikke være helseavgift på, da.) Nei. 3 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Olivenolje er muligens sunt i små mengder, men husk bare at 1 spiseskje av de greiene er 100 kalorier. Det lærte jeg for 3 år siden da jeg skulle gå ned i vekt. Lagde meg salat omtrent hver dag og brukte ekstra virgin olivenolje. Kunne ikke fatte hvorfor jeg ikke gikk ned i vekt! ? 1 Lenke til kommentar
Debattant Skrevet 27. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2020 Kynxx skrev (3 minutter siden): Olivenolje er muligens sunt i små mengder, men husk bare at 1 spiseskje av de greiene er 100 kalorier. Det lærte jeg for 3 år siden da jeg skulle gå ned i vekt. Lagde meg salat omtrent hver dag og brukte ekstra virgin olivenolje. Kunne ikke fatte hvorfor jeg ikke gikk ned i vekt! ? Avgift på de største flaskene med olje da? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Avgift trengs ikke. Får man nok olje, løser problemet seg selv. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Kjipt for folk i ketose da? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Debattant skrev (4 timer siden): Hvordan? Hjerteinfarkt og død. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 De kan starte med å fjerne tullet med redusert avgift om man tar med seg maten I dag koster det mer å spise der du kjøper maten, enn om du tar med deg maten ut, kun i avgifter 1 Lenke til kommentar
Debattant Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 Dubious skrev (14 timer siden): De kan starte med å fjerne tullet med redusert avgift om man tar med seg maten I dag koster det mer å spise der du kjøper maten, enn om du tar med deg maten ut, kun i avgifter Sikkert for at de har for små lokaler på burger’n. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Debattant skrev (1 time siden): Sikkert for at de har for små lokaler på burger’n. Det er staten som skal ha avgiftene Lenke til kommentar
Debattant Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 Dubious skrev (Akkurat nå): Det er staten som skal ha avgiftene Det har jeg ikke hørt noe om. Kan det være for å holde folk i bevegelse og at de ikke setter seg ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå