ilpostino Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Agentspoon skrev (På 10.7.2020 den 11.32): Eventuelt bare laste ned Atmos-demoer. Hvor laster du ned disse fra? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 ilpostino skrev (3 timer siden): Hvor laster du ned disse fra? https://thedigitaltheater.com/dolby-trailers/ Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Da endelig fikk jeg henta den andre Q96 planken... ? tok rimelig med tid men til tilbuds prisen som var verd vente tiden. Denne blir satt på en tv benk med Panasonic 950 oled tvn. Plukka opp en UHD panny spiller i samme vaset... trenger en til. Update får ikke DV passtrough gjennom Q96 så blir en quick fix med lyd fra spilleren til planken og en hdmi til Panasonic oled tvn. Mulig et hdmi kabel problem. Endret 25. juli 2020 av samco 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Noen som har tips til et sted å finne strømkabler til bakhøyttalerne i et godt utvalg størrelser? Har tenkt å skjule de mer og gjøre det litt finere enn det ser ut nå, men da trenger jeg lengre kabler. Aller helst skulle jeg bestilt på mål, men pris er også en faktor, så om det finnes noen som selger i 0,5m intervaller til en god pris så går det fint. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Virker som Q96r kun klarer DV fra strømme tjenester og Apple 4K tv ... UHD spillere takler den ikke pass through på. Lenke til kommentar
laulito Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) Noen som har peiling om når HW-Q950T blir tilgjengelig her i Norge? https://prisguiden.no/produkt/samsung-hw-q950t-455342#detaljer Endret 6. august 2020 av laulito Lenke til kommentar
Unicorn Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Noen som sliter med det samme som meg mtp BT-avspilling på denne? Ikke i sync, og faller ofte ut. Mulig det har en sammenheng med WIFI-tilkoblingen som alltid skrur seg på og av? Annoying as hell iaffal.. Testa BT feks mot bærbar.. Lite sømløst.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Unicorn skrev (På 5.8.2020 den 20.14): Noen som sliter med det samme som meg mtp BT-avspilling på denne? Ikke i sync, og faller ofte ut. Mulig det har en sammenheng med WIFI-tilkoblingen som alltid skrur seg på og av? Har du andre BT-problemer eller kun lydplanken? Gjelder WiFi-problemet kun planken eller andre enheter? BT og WiFi kjører begge på samme frekvensområde, så det kan skape litt støy. Lenke til kommentar
Unicorn Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Just now, Nimrad said: Har du andre BT-problemer eller kun lydplanken? Gjelder WiFi-problemet kun planken eller andre enheter? BT og WiFi kjører begge på samme frekvensområde, så det kan skape litt støy. Jeg mistenker at det er flere enheter på samme nettverk som interfererer en god del. Mulig den har godt av å være alene på eget AP? BT tastatur og mus oppfører seg til tider litt merkelig også (henger, tar tid før respons).. WIFI virker å være mer stabil. Mulig å forminske støy? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Unicorn skrev (1 minutt siden): BT tastatur og mus oppfører seg til tider litt merkelig også (henger, tar tid før respons).. WIFI virker å være mer stabil. Mulig å forminske støy? Ja, du kan skifte kanal på 2,4ghz-båndet på router/AP. Om du er heldig og har god dekning på 5ghz-båndet kan du slå av 2,4ghz helt. Enda et problem er at bakhøyttalerne også kjører på 2,4ghz RF med selve planken (jeg har ikke kilde på dette, men mener bestemt å ha hørt det). 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Fortsatt fornøyd med mine 2 Q96 litt enklere i bruk med C9 Oleden med earc. Panasonic 950 har bare arc så jeg kjører dual hdmis fra UHD spilleren bilde til Oleden og lossless til planken. Litt mere knot men funker for 1/2 filme bruk i måneden Lenke til kommentar
Unicorn Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Dette er arvtageren? https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/lydplanke/samsung-hw-q950txe-lydplanke/p-1100830/ Åpenbare forskjeller her? På tilbud denne uken også. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Unicorn skrev (1 time siden): Åpenbare forskjeller her? Selve planken har jo helt nytt design. Og så er det noe hjørnehøyttalere uten at jeg vet hvor mye det vil ha å si. Dvs. 9.1.4-lyd vs 7.1.4. Mer eller mindre like ellers som jeg har forstått det. De nye har mistet støtte for 5.1 PCM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå