mphones Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Anbefaling av java spill?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 testen er fortsatt på amobils førsteside... http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=4384&side=1 Lenke til kommentar
mphones Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 å, aldri sett den før........ Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Summer Games! og Splinter Cell! Kommer an på hvordan spill du liker, og om utfordring har noe å si. Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 fungerer splinter cell på 6600?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Min favoritt er Shapes, uansett mobil-merke og modell. Har spilt det i et år nå, ikke lei enda... Lenke til kommentar
timmi_d Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hvilke sider går det an å laste ned slike javaspill da? Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 fyfy- fjernet av mod. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 timmi_d: Prøv DJuice wap-portal. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 www.gratismobil.net Jeg sitter og funderer på om Splinter Cell og slikt funker på T610, men blir litt usikker for de står ikke oppført på gamesloft sine sider.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i Splinter Cell og mer eller mindre oppegående titler til t610? myt610.net har ingen av de "nye" spillene desverre.. Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 www.gratismobil.net Hvordan laster man ned spill fra denne siden? Gikk inn på www.gratismobil.net på wap men da kom jeg inn på en helt fucket side.... noen som vet? og hvilken modell skal jeg velge når jeg har e700??? de har kun til siemens og nokia... men funker vell på samsung... eller?? har aldri satt meg inn i mobilspill... Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 xx har ingen av de "nye" spillene desverre.. Hvor dum er det mulig å bli da... Det der er en piracy-site og burde bli stengt snarest. Er slike sider som ødelegger for spill-utviklerne som jobber rævva av seg for å lage bra spill til brukerne. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 myt610.net har ingen av de "nye" spillene desverre.. Hvor dum er det mulig å bli da... Det der er en piracy-site og burde bli stengt snarest. Er slike sider som ødelegger for spill-utviklerne som jobber rævva av seg for å lage bra spill til brukerne. Vel Mr Nice-og-ærlig. Jeg tar utgangspunkt i at du kjøper alt du eier, både av spill, programvare og annet kos. Og det synes jeg er bra at du gjør. Men før du begynner å gå løs på folk, så er det ikke alle som er like lite kyniske som deg, og jeg reagerer også på at du faktisk ikke kommer med quoting av andre som har nevnt akkurat samme nettside. Stå på i kampen din mot warez, og piracy. Du har allerede tapt... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det der er en piracy-site og burde bli stengt snarest.Er slike sider som ødelegger for spill-utviklerne som jobber rævva av seg for å lage bra spill til brukerne. Hail! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 www.myt610.net - noen gratis spill. Noen som vet hvor Raymand kan kjøpes, eller laste ned? Det kan du kjøpe på inpoc.. så det der istad, www.inpoc.no Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hold dere til emnet i tråden, ikke sider hvor en kan laste ned spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå