Martin Braathen Røise Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Oppdatering får hauger av Windows 10-maskiner til å krasje Lenke til kommentar
MsSupporter Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Dette problemet er veldig lett å unngå. Det er bare å la være og oppdatere til Microsoft pusher den på deg. 1 Lenke til kommentar
evilGuy Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Imponerende at et multimilliard dollar selskap føler at QA avdeling er noe en ikke trenger å ha. 3 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 (endret) Så kjekt! Jeg som tenkte at det var på tide å oppdatere maskinen, men får vente litt, da. Endret 26. juni 2020 av Memento scientiam Lenke til kommentar
steira Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Har installert på en av maskinene mine, men disablet defrag..som var et problem.. ellers virker det perfekt.. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 14 hours ago, evilGuy said: Imponerende at et multimilliard dollar selskap føler at QA avdeling er noe en ikke trenger å ha. Denne påstanden er faktuellt feil. Microsoft har tvert i mot utvidet QA-avdelingen sin med flere faktorer i en håndvending: De bare omdefinerte til sin QA-avdeling det som tidligere ble kalt betalende kunder... ? Så de som før ble kalt betalende kunder er nå blitt betalende crash test dummies... ?? GENIALT av Microsoft å få folk til å betale for å teste produktene sine... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Hverken den noe tendensiøse copy/paste artikkelen fra digi eller zdnet gjør noe forsøk på å forklare hvorfor lsass.exe krasjer. Men det gjør forsåvidt ikke MS heller Dette er bare d***dårlig QA av MS. Sånt skal bare ikke skje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå