Hanhijnn Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 RJohannesen skrev (8 timer siden): Du kan koble til 32A-3fas IT på en Easee ladeboks. Da vil elbiler med enfas-ladere kunne lade enfas inntil 32A (7,5kW) Hvor er beste og billigste stedet å bestille en Easee ladeboks? Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Bestille min gjennom elektriker som Monterte sikkert det enkleste. Lenke til kommentar
RJohannesen Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Hanhijnn skrev (1 time siden): Hvor er beste og billigste stedet å bestille en Easee ladeboks? Jeg har ikke denne selv, men kjenner flere som har byttet strømabonnement til tibber og kjøpt bons gjennom dem. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 RJohannesen skrev (31 minutter siden): Jeg har ikke denne selv, men kjenner flere som har byttet strømabonnement til tibber og kjøpt bons gjennom dem. Ja er vel den løsningen jeg har hørt mest positivt om- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå