Arodem Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 CD Projekt RED viser både en trailer og spilling fra det kommende storspillet. Se alt det nye om Cyberpunk 2077 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Dette kommer til å spise meg levende, skal i pappaperm når dette slipper. Så da er det ikke noe å tenke på hva jeg skal drive med mens ungen sover ??? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Huff, det ser helt livløst ut i gameplay klippene. Hadde håpet det ville være mer folk rundt omkring, slik som i assassin's creed unity. Det største problemet med open world spill er ofte at de føles alt for urealistisk tomme ut. Spillet så langt bedre ut sist vi så det... 3 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 seth_vacn skrev (1 time siden): Dette kommer til å spise meg levende, skal i pappaperm når dette slipper. Så da er det ikke noe å tenke på hva jeg skal drive med mens ungen sover ??? Haha, sa akkurat det samme til madammen. Fikk beskjed om å ikkje glemme skittentøyet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Tro meg, du blir for sliten til å spille eller ikke ha tid. Tenkte selv det skulle bli chill, men nei Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Ok jeg visste jo at jeg skulle ha dette spillet, men de gjorde det ikke mindre interessant da de sa at målet her er å finne en chip som gjør at man lever evig. Blir bra!! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 (endret) seth_vacn skrev (3 timer siden): Dette kommer til å spise meg levende, skal i pappaperm når dette slipper. Så da er det ikke noe å tenke på hva jeg skal drive med mens ungen sover ??? Om det ikke blir utsatt igjen! Hilsen en i pappaperm nå. Sykt mye planlegging ut vinduet når de utsatte første gangen. og ps. De små sover ikke i nærheten av så mye som vi gamere ønsker ? Men det er syyyykt digg uansett, bare å glede seg! Endret 25. juni 2020 av barezell Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Det eneste som er synd er at de burde hyret inn musikkartister slik som Carpenter Brut, Perturbator, Mega Drive, VHS Glitch, OGRE, Scattle etc for å lage musikken, istedet for å svi av penger på mer etablerte artister 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384 Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Klart det blir chill. Er ikke alle som ikke har tid;) Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 (endret) fwj_, I like the way you think!! Endret 25. juni 2020 av Duriello Lenke til kommentar
TA5TEY Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 (endret) @fwj__ Enig! Endret 26. juni 2020 av TA5TEY Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 (endret) seth_vacn skrev (17 timer siden): Dette kommer til å spise meg levende, skal i pappaperm når dette slipper. Så da er det ikke noe å tenke på hva jeg skal drive med mens ungen sover ??? O boy, tror du pappaperm er ferie? Det der tror jeg du kan glemme med en gang Det er den hardeste jobben du noensinne har hatt. Ungen sover? Dream on. Du skal være glad hvis du greier å forhandle deg frem til 2 timer "datatid" om dagen. Endret 26. juni 2020 av Bytex 4 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Bytex skrev (3 timer siden): O boy, tror du pappaperm er ferie? Det der tror jeg du kan glemme med en gang Det er den hardeste jobben du noensinne har hatt. Ungen sover? Dream on. Du skal være glad hvis du greier å forhandle deg frem til 2 timer "datatid" om dagen. Jeg har ikke begynt pappaperm enda, men ungen vår sover ikke mye på dagtid - kanskje 1-2 timer maks. Og som regel bare 10-20 minutters puljer, så innen du har starta spillet og loadet saven din, så er det 5 minutter igjen til ungen våkner. Jeg har derimot forhandlet med kona om datatid der hun passer ungen. Da får jeg spillt 2 timer om dagen i uka. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Får spilt når han sover på dagtid. 30 min til 2 timer og etter han legger seg fra 1930ish og ut. Går fint å gå inn litt spilling ? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Det ser unektelig lovende ut, og med tanke på hva de har fått til med The Witcher-serien er det vel lov å glede seg. barezell: Situasjonen du beskriver høres kjent ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå