Gå til innhold

Se alt det nye om Cyberpunk 2077

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, det ser helt livløst ut i gameplay klippene.

Hadde håpet det ville være mer folk rundt omkring, slik som i assassin's creed unity.

Det største problemet med open world spill er ofte at de føles alt for urealistisk tomme ut.

Spillet så langt bedre ut sist vi så det...

• Liker 3
Lenke til kommentar
seth_vacn skrev (1 time siden):

Dette kommer til å spise meg levende, skal i pappaperm når dette slipper. Så da er det ikke noe å tenke på hva jeg skal drive med mens ungen sover ???

Haha, sa akkurat det samme til madammen. Fikk beskjed om å ikkje glemme skittentøyet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
seth_vacn skrev (3 timer siden):

Dette kommer til å spise meg levende, skal i pappaperm når dette slipper. Så da er det ikke noe å tenke på hva jeg skal drive med mens ungen sover ???

Om det ikke blir utsatt igjen! 

Hilsen en i pappaperm nå. Sykt mye planlegging ut vinduet når de utsatte første gangen. 

og ps. De små sover ikke i nærheten av så mye som vi gamere ønsker ?

Men det er syyyykt digg uansett, bare å glede seg! 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Det eneste som er synd er at de burde hyret inn musikkartister slik som Carpenter Brut, Perturbator, Mega Drive, VHS Glitch, OGRE, Scattle etc for å lage musikken, istedet for å svi av penger på mer etablerte artister :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
seth_vacn skrev (17 timer siden):

O boy, tror du pappaperm er ferie? Det der tror jeg du kan glemme med en gang :) Det er den hardeste jobben du noensinne har hatt. Ungen sover? Dream on. Du skal være glad hvis du greier å forhandle deg frem til 2 timer "datatid" om dagen.

Endret av Bytex
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Bytex skrev (3 timer siden):

O boy, tror du pappaperm er ferie? Det der tror jeg du kan glemme med en gang :) Det er den hardeste jobben du noensinne har hatt. Ungen sover? Dream on. Du skal være glad hvis du greier å forhandle deg frem til 2 timer "datatid" om dagen.

Jeg har ikke begynt pappaperm enda, men ungen vår sover ikke mye på dagtid - kanskje 1-2 timer maks. Og som regel bare 10-20 minutters puljer, så innen du har starta spillet og loadet saven din, så er det 5 minutter igjen til ungen våkner.

Jeg har derimot forhandlet med kona om datatid der hun passer ungen.
Da får jeg spillt 2 timer om dagen i uka.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...