yeahyeah Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hei når jeg ser noen mpeg filmer i winamp(5) (eller win mediaplayer) blir bildet stripeakteig(?!) på venste del av skjermen... når jeg spiller av i powerdvd, er bildet greit, men jeg har ikke så mye minne, så det hakker litt... kan man få fiksa det sånn at mpeg filmene funker helt fint i winamp??? Lenke til kommentar
yeahyeah Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 er det seriøst ingen som vet svaret på dette spørsmålet?? ingen som har samme problem? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Joda, det er det sikkert, men du har postet den feil. Winamp er ikke en harddisk, men ett program. Så post en nye i program, der får du sikker bedre hjelp. Edit: Link til programware http://forum.hardware.no/index.php?act=SF&s=&f=26 Endret 2. januar 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Bruk windowns mediaplayer eller power dvd. (har hatt prob på mangen pcer med power dvd 5) Lenke til kommentar
yeahyeah Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Joda, det er det sikkert, men du har postet den feil. Winamp er ikke en harddisk, men ett program.Så post en nye i program, der får du sikker bedre hjelp. men hvorhen er "program" forumet da? jeg ser bare hardwarerelaterte temaer her når jeg bruker mediaplayern til windows får jeg samme problem Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det programmet jeg bruker, som jeg er storfornøyd med er VLC. Har ingen harde fakta som sier at det er det beste som finst, men hvis du har lyst å prøve den, ville jeg tror at du hadde vært mer enn fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå