Angel_M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei! Jeg er ny her på forumet og jeg hadde et lite spørsmål. Jeg har en hjemmeside på home.no. Har dere noen forslag eller tips på hvordan jeg kan enklest mulig få gratis forum på siden min? Takk for alle svar. Mvh. Angel_M Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Noe som heter phpBB. Det kan vel brukes.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Noe som heter phpBB. Det kan vel brukes.. Det kan ikke brukes, da behøver du MySQL server tilgang. Noe man ikke har på start.no Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Noe som heter phpBB. Det kan vel brukes.. Det kan ikke brukes, da behøver du MySQL server tilgang. Noe man ikke har på start.no Det kan godt være ja.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Noe som heter phpBB. Det kan vel brukes.. Det kan ikke brukes, da behøver du MySQL server tilgang. Noe man ikke har på start.no var det ikke home.no da? Da har du ikke php tilgang heller... Du kan se om du finner noe på hotscripts Endret 1. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 på mange av disse her gratis gjestebok og poll greiene (bravenet,pollit osv.) deler de ut gratis forum. Men disse er det jo en del reklame på...... Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 home.no.net = start.no... Det er ikke mulig å lage et forum med javascript, så det trenger du ikke lete etter, har du derimot php-støtte hos webhosten din, så er det vel mulig å snekre sammen et faltfil-basert forum i php, men er du helt fersk vil jeg anbefale at du starter med noe enklere, som f.ex søke etter noe reklamefinasiert/gratis forum/guestbook på google... Er du tilstrekkelig sta, og orker lese mye, så kan du jo kansje finne et ferdiglaget flatfil-basert forum på hotscripts.com, men ikke regn med at fet funker på første forsøk... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 home.no.net = start.no... home.no = home.no/sfsdfsd Lenke til kommentar
Angel_M Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Takk for svar. Men jeg tror noen her misforsto litt. Jeg har home.no og ikke home.no.net (start.no) Men hva med det som kalles "remotly hosted"? Hva er det for noe? Takk for alle svar! Hilsen Angel_M Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) hotscripts.com under "remotly hosted" er detr en liten liste over tilbydere... betyr at tilbyderen har forumet på sin server, og du sender dine besøkende videre dit. EDIT > [ blanda home.no og online.no... ] Endret 1. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 home.no støtter ingenting. Du kan glemme og sette opp forum der. Finn en gratis tjeneste som hoster forum. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hvis jeg ikke tar feil betyr det at scriptet kjører på en annen server, men kan vises på dine hjemmesider, eller at du legger en link dit. prøv det du. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Opprett konto på www.start.no. ftp tilgang koster 10 kr.... lommerusk.. Så kan du bruke Yabb, Ikonboard, ol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Dette bruker jeg: ProBoards. Alt lagres på en annen server enn din egen og du slipper å tenke på plassmangel. Alle klikkbare bilder på forumet kan byttes ut og fargene kan modereres. I de første månedene vil det komme et par pop-ups, men det slutter med tid. Har ikke satt opp et phpBB forum enda fordi det er ikke vits. Mine medlemmer og jeg klarer oss fint uten. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Vel, skaff deg en host med både php og mysql. b-one havner på 650 kr inkl. moms (med domene) og deretter 10/mnd. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har du ikke et stort behov for et stoort forum, klarer du deg fint med et a la det wh1t3inc. fortalte om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå