Bevern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg skulle sette sammen en pc for en kamerat men vi fikk et problem Når maskinen starter kommer det et raskt pip Så kommer BIOS menyen uten noe kontakt fra CD-rom eller hardisk. Hva er feilen????????? Er det noen som har hatt samme problem??????? Jeg tror jeg har gjort en feil men jeg vet ikke hva. Her er delene til PCen hans: ASUS P4S800 Intel Pentium4 2.66 TwinmosDDR 512MB Sapphire Radion 9600pro Maxstor 80 G Philips CD brenner Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 kanskje du må velge primary master/slave og secondary master/slave i BIOS.. kjører du HDD og CDrom på samme IDE kabel? Lenke til kommentar
Bevern Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg skjører de sammen i flatkabel. Men jeg trodde BIOS menyen ville finne det ut automatisk Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Med mindre du har satt cable-select på hd og cd-rom, så går det ikke automatisk. Altså du må stille master/slave/cs (manuelt, med jumpers). Forøvrig ser det også ut som du trenger hjelp med å lage skikkelige tema... (hint, hint.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå