-Fox- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvor får jeg kjøpt dekorasjonslister som jeg kan bruke til vindu i kabinettet? Vil helst ikke bestille fra microplex eller annen nettbutikk for det blir så mye i frakt Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 er ikke mye i frakt derfra kjøp fra microplex du Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 det er jo ganske mye i frakt... 120 på meg og jeg bor litt i fra bare Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Skjønnheten har sin pris, er det noe som heter ... Det er vel en pris du er nødt til å ta. Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har snakket med en kompis og han mente at jeg kanskje kunne få tak i lister som kan brukes hos enten glassmester eller rørleggerforettning. Får vel dra å se i morgen eller på lørdag. Noen som vet hvor mye en glassmester tar for plexiglass 2mm eller 3mm. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Veldig mye penger! det er drittdyrt i forhold til microplex lissom... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 vel du har sikkert en databutikk i nærheten av deg, og de bestiller sikkert noen varer fra microplex, så bare spør dem om de kan ta med de pyntelistene på neste bestilling, bor du i tr.heim så har pc1.no lister, bare ta kontakt med dem og de bestiller det du skal ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå