Takk for meg Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 OC-Freak skrev (3 timer siden): Velkommen til Tinder. Har dessverre samme erfaring, man blir kun målt på hvor suksessrik man ser ut til å være i arbeidslivet, dvs om man har god lønn og mye materielle verdier. Satt på spissen har man ikke lov å gi de verdier iom de selger seg Lenke til kommentar
Creepy Nabo Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Du sier det er vanskelig å møte de og få muligheten til å sjarmere de, men du får jo tydeligvis drøssevis med muligheter her? Ta de med på båttur, vis dem at du er en bra kar og sjamer de i senk! Mitt inntrykk er at menn ofte går etter utseende og damer ofte går etter trygghet/materialistiske ting, altså en mann med god økonomi som kan ta seg av de. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Det å ha båt er kanskje avgjørende i starten av forholdet. Så , etter hvert blir det andre ting som teller. Men det skader vel ikke at man har båt da, og andre materielle goder. I hvert fall ikke i begynnelsen. Du har jo tross alt gjort en innsats for å anskaffe deg den båten også da, har du ikke? Lenke til kommentar
Jariktigriktig Skrevet 26. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2020 8 minutes ago, Athos2011 said: Det å ha båt er kanskje avgjørende i starten av forholdet. Så , etter hvert blir det andre ting som teller. Men det skader vel ikke at man har båt da, og andre materielle goder. I hvert fall ikke i begynnelsen. Du har jo tross alt gjort en innsats for å anskaffe deg den båten også da, har du ikke? Hvis det er avgjørende så blir det ikke noe forhold. Jeg har ikke løftet en finger for å å ha tilgang til båt i sommer. 1 Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Gjest f2085...ee6 skrev (På 24.6.2020 den 11.52): I min bio inviterer jeg til en tur med min ubåt, men får ingen matcher Anonymous poster hash: f2085...ee6 Heter du Peter Madsen? Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Jariktigriktig skrev (3 minutter siden): Hvis det er avgjørende så blir det ikke noe forhold. Jeg har ikke løftet en finger for å å ha tilgang til båt i sommer. Om ikke avgjørende , så er det ihvertfall ikke noen ulempe:) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 There is nothing as a free lunch unless you are a woman on tinder Bare å bruke det som underholdning og le av at de tror man er så lettlurt Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 Tinder. Er det den appen som gir deg klamydia? Men fra spøk til alvor, så er vel det viden kjent at Tinder ofte blir brukt til quickies av dei yngre yre garden.. Har aldri brukt det sjøl, men er ikkje overrasket av at ein får fort napp av eventyrlystne, våryre jenter/damer når ein viser fram "båten" sin.. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 (endret) Denne var for god til å la gå fra seg :D. Jeg har en gammel profil jeg og en kamerat har brukt til et lite sosialt eksperiment (no toes hurt in the experiment). Den har bilde av en potteplante og svært beskjeden tekst. Forståelig nok hadde den ingen likes på lang tid. Så sent i går kveld byttet jeg bildet til seilbåt. Jeg og kompisen spleisa på abb så vi skulle se hvor mange likes vi fikk etc. And lo and behold. I dag tidlig var det nærmere 1000 likes. Samt at vi trykka vilt på hjertet en times tid og vi hadde nå også 347 matches. Kun med 1 bilde av en liten seilbåt. Jeg visste ikke en gang at det var så mange single kvinnfolk i 10 mils omkrets, som også er på tinder ? Herlig Enda godt man ikke er avhengig av Tinder når man ser hva folk går etter der. Og nei, jeg ble ikke fristet selv om 90% av matchene så ut som en modellkatalog. Alt fra direktører til sykepleiere. Så boys and menn, alle som en som trenger noen til å smøre solkrem. Bare legg ut bilde av snekka så napper det hardt i snøret. De 10 første liksene kom bare minutter etter bildet ble endret. EDIT: Profilen er nå endret til "Båten er full, takk for oppmerksomheten". Endret 27. juni 2020 av Theo343 4 2 Lenke til kommentar
Gjest 0590a...999 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 52 minutes ago, Theo343 said: Denne var for god til å la gå fra seg :D. Jeg har en gammel profil jeg og en kamerat har brukt til et lite sosialt eksperiment (no toes hurt in the experiment). Den har bilde av en potteplante og svært beskjeden tekst. Forståelig nok hadde den ingen likes på lang tid. Så sent i går kveld byttet jeg bildet til seilbåt. Jeg og kompisen spleisa på abb så vi skulle se hvor mange likes vi fikk etc. And lo and behold. I dag tidlig var det nærmere 1000 likes. Samt at vi trykka vilt på hjertet en times tid og vi hadde nå også 347 matches. Kun med 1 bilde av en liten seilbåt. Jeg visste ikke en gang at det var så mange single kvinnfolk i 10 mils omkrets, som også er på tinder ? Herlig Enda godt man ikke er avhengig av Tinder når man ser hva folk går etter der. Og nei, jeg ble ikke fristet selv om 90% av matchene så ut som en modellkatalog. Alt fra direktører til sykepleiere. Så boys and menn, alle som en som trenger noen til å smøre solkrem. Bare legg ut bilde av snekka så napper det hardt i snøret. De 10 første liksene kom bare minutter etter bildet ble endret. EDIT: Profilen er nå endret til "Båten er full, takk for oppmerksomheten". Jeg regner med at det var bilde av deg også, og ikke bare båten? Anonymous poster hash: 0590a...999 Lenke til kommentar
Gjest 0590a...999 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Ser for meg at jentene tenker båt gir mulighet for nye Instagram-bilder, og at de derav kan heve sin egen status. Anonymous poster hash: 0590a...999 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 (endret) 1 hour ago, Guest 0590a...999 said: Jeg regner med at det var bilde av deg også, og ikke bare båten? Anonymous poster hash: 0590a...999 Kun bilde av: - en liten seilbåt (30ish fot) - en potteplante - en hund - et par andre bilder av grønt i skog Båten stod som profilbildet. Endret 27. juni 2020 av Theo343 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 7 hours ago, Guest 0590a...999 said: Ser for meg at jentene tenker båt gir mulighet for nye Instagram-bilder, og at de derav kan heve sin egen status. Anonymous poster hash: 0590a...999 Desto større grunn til å holde seg unna. 1 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Som de fleste menn ønsker kvinner seg en partner som har alt «på stell». Å ha en båt er egentlig ikke så interessant, men indikerer at han har økonomien i orden om det ikke er en sliten jolle. De aller fleste menn vil ha en kvinne som de ikke trenger å forsørge, det ønsker kvinner fra sin utkårede. Jeg ville selv aldri valgt liker på en mann med båt, men det er fordi jeg blir sjøsyk bare jeg tar heis, men jeg har valgt menn som ser ut til å ha alt i orden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 (endret) Som en vis svart mann sa en gang i tida : bitches be crazy https://www.youtube.com/watch?v=_fTiGRljqDk Endret 27. juni 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Fordi de fleste (ikke alle) damer er ute etter penger og status, og en "good time". Dessverre. 1 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 (endret) ? Endret 28. juni 2020 av NoBo Bilde to ganger i posten 2 Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Det neste blir vell at menn må poste skattemeldingen som profilbilde for å få napp 4 Lenke til kommentar
Allinuse Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Er det en dyr båt? I så fall regner jeg med du skjønner dette er gold diggers. 1 Lenke til kommentar
Allinuse Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Gjest 0590a...999 skrev (På 27.6.2020 den 13.19): Ser for meg at jentene tenker båt gir mulighet for nye Instagram-bilder, og at de derav kan heve sin egen status. Anonymous poster hash: 0590a...999 Eller det ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå