Stianb4 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 skal ha meg viftekontroll, tåler ikke bråket av 4 kabinett vifter. må ha en som går i cdrom plassen (5.25)og den må ikke være så dyr. noen forslag?+ den må kunne styre minst 4 vifter. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hadde det ikke vært bedre med en i 3,5-drevet ? I såfall anbefaler jeg denne Rheobusen fra Revoltec, som både er stilfull og praktisk. Eneste minus er at viftene ikke kan skrus helt av... En annen som passer i 5,25-drevet, er Aerogate ||. Den er stilig, og man kan kontrollere 4 vifter også på denne. Håper at dette hjalp deg litt på vei i valget av viftestyring. EDIT: skriveleif Endret 1. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Det finnest også sowftware som kan stille speeden. Selv har eg Speedfan huske ikkje kor eg fekk det fra Endret 1. januar 2004 av Kongen på Karmøy Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sunbeam Rheobus. Er strålende fornøyd og fikk topp karakter her på overklokking.no Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sunbeam Rheobus.Er strålende fornøyd og fikk topp karakter her på overklokking.no Den ville jeg også ha valgt!! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sunbeam Rheobus.Er strålende fornøyd og fikk topp karakter her på overklokking.no Den ville jeg også ha valgt!! jeg å. eller kansje denne eller denne Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvis du ikke gidder å montere og styre, og fikse, og modde, og fikle, og slite....... (Sånn som jeg ikke gjorde ) da kjøper du denne Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 tror sunbeam er den beste. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 vil anbefale sunbeam jeg og... har den, og er meget fornøyd. Meget lyssterke LED's får du også Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg bruker Denne og har ikke hatt noen problemer med den enda... styrer 6vifter, og har 2 temp... Lenke til kommentar
>echo< Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Den viftestyringen fra Enermax synes jeg så kul ut, med en liten skjerm og alt... Jeg skulle gjerne sett hvordan Zalman ZMMFC1 ser ut når den er i drift (helst montert i et kabinett). Noen som har bilde? Skaff også gjerne bilder av andre viftestyringer montert og i drift. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Også lyst på viftestyring, men takler ikke mye stæsj, skla ha det enkelt og pent. Er LED'sene på rheobus'en veldig kraftige, skjemmende kraftige? Noen som har noen generelle erfaringer med denne, +/-...? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Også lyst på viftestyring, men takler ikke mye stæsj, skla ha det enkelt og pent. Er LED'sene på rheobus'en veldig kraftige, skjemmende kraftige? Noen som har noen generelle erfaringer med denne, +/-...? Mvh, Haakon Dei er ganske sterke, men det går alltids an å skifte dei ut om det skulle bli for gale. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvis du ikke gidder å montere og styre, og fikse, og modde, og fikle, og slite.......(Sånn som jeg ikke gjorde ) da kjøper du denne Er denne bra? Kan man slå av viftene helt, noen som har noen reviews å henvise til? Hva er så spesielt ang. installasjon for denne da? Syns den var tøff, men er den bra... Vil vel se bra ut i et cheiftec sort kæbbis? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Mira Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Om det ser fint ut blir opp til deg og bedømme, du har tydeligvis lit annen smak enn mange andre her, hehe, med tanke på at du ikke liker sterke LED's. Har selv den rheobus'en og har ikke hatt noen problemer, er heller ikke noe spraking som andre har hentydet til. Jeg liker den veldig godt. Instalasjonen er ikke noe spesiell om det var det du lurte på, er bare å smelle den inn og koble til kablene. Det eneste som er lit surt med den er at du ikke kan skru viftene helt av, men det er da ærlig talt ikke mange ganger det er nødvendig Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis du ikke gidder å montere og styre, og fikse, og modde, og fikle, og slite.......(Sånn som jeg ikke gjorde ) da kjøper du denne Er denne bra? Kan man slå av viftene helt, noen som har noen reviews å henvise til? Hva er så spesielt ang. installasjon for denne da? Syns den var tøff, men er den bra... Vil vel se bra ut i et cheiftec sort kæbbis? Mvh, Haakon Man kan dessverre ikke skru av viftene helt... Men det er ikke noe problem for meg... Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Eneste minus er at viftene ikke kan skrus helt av... Varför skulle man stänga av fläktarna? Lite drag behövs ju hela tiden, och då är det tystare att köra fler fläktar på låg fart än en fläkt på högre... /Olle Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Om det ser fint ut blir opp til deg og bedømme, du har tydeligvis lit annen smak enn mange andre her, hehe, med tanke på at du ikke liker sterke LED's. Har selv den rheobus'en og har ikke hatt noen problemer, er heller ikke noe spraking som andre har hentydet til. Jeg liker den veldig godt. Instalasjonen er ikke noe spesiell om det var det du lurte på, er bare å smelle den inn og koble til kablene. Det eneste som er lit surt med den er at du ikke kan skru viftene helt av, men det er da ærlig talt ikke mange ganger det er nødvendig Så du annbefaler den? Et siste spm, er vel ikke noe "billigpreg" over den? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sunbeam Rheobus.Er strålende fornøyd og fikk topp karakter her på overklokking.no Testa ikke de den første da? den uten masse drit og møkk på! Hadde jeg testa den der ville den har fått 1 eller noe sånt.. skjønner ikke at de har satt så mye drit på den! Den ser jo møkka stygg ut! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 følger jo med mal for å lage ny front med en av dekslene dine fra en 5 1/2" brønn. da blir det litt penere-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå