Chosiso Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 emne tittel sier det meste. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 ok. hva syns duom den? hvoradne r den? en bra telefon? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg er fornøyd med telefonen jeg hvertfall. Designet på den er knall fint. Det er ganske lite minne på den, men du får faktisk plass til en god del på den. Nå har jeg ca 40 bilder, 60 sms og 2 javaspill og minnet er bare litt over halvfullt... Menyene er enkle å forstå. Kameraet er ok, men du må holde mobilen ganske nerme objektet i mørket for at bildet skal bli bra, pga blitsen... Det eneste problemet jeg har merket er at hviss du skriver ett ord som ikke er inlagt i ordboka går det ikke ann å lagre ett nytt ord der du skriver meldinger... Da må du gå på noter eller kalender for å få lagret nye ord... Men ellers er det jo en knall telefon og jeg anbefaler deg å kjøpe den!! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 ok, liker den veldig godt og syns designet er vldig bra også! den er jo ikke så dyr heller da. rundt samme pris som e700? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 rundt samme pris som e700? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå