Gå til innhold

Roter bilde 90 grader i drivaren?

hemo

Anbefalte innlegg

Hei godt folk, og vel overstått...

Eg har eit skjermkort med ATI RADEON 9600 chip og drivar. Skjermen min kan vriast 90 grader (så den kjem på høgkant), men eg klarte ikkje å finna eit val for dette i skjermeigenskapar...

Korleis kan eg rotera skjermbilete så det passar på ein vertikalt stillt skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Catalyst? Eg har eit [url="http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=39689"]PowerColor[/url]-kort med medfølgande ATI versjon 6.14.10.6360-drivere, datert 02.06.2003... hmm... kanskje ikkje siste versjon nei, men:

Kor lastar eg ned ein drivar som støttar rotering?
Lenke til kommentar

Burde eg avinstallera noko først?

Eg testa no RADEON WIN 2K/XP OMEGA DRIVERS 2.5.04 (usignert)

Valde 70 Hz og den mitterste (9500 -> 9800) og endte med ukjent skjermkortdrivar... Alle programkomponentane ligg inne, men eg får ikkje starta Catalyst Control Panel og dei avanserte skjermkortinstillingane er borte...

Lenke til kommentar

Grmph.. det her tok tid :s

No har eg altså avinstallert alt som heiter ATI (under Legg til-/fjer program) og må starta på ny.. Så kjem det opp installasjon og då avbryte eg.. Til slutt meldes det om "ny ehet" og at den feila under installasjon (sånn gul blopp-opp-boks i systray).

Så starte eg wxp-w2k-catalyst-7-962-031202m1-012924c.exe som eg henta via http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=363 og til slutt må eg starta på ny..

Ingen testar finn stad, men etter å ha sagt "Oppdater driver" og styrt drivaren til den C:\ATI\SUPPORT\wxp-w2k-catalyst-7-962-031202m1-012924c\Driver\2KXP_INF mappo, så får eg no opp dette under Alternativer for avanserte RADEON9600-egenskaper:

CATALYST Versjon 03.10

2D Versjon 6.14.10.6404

Pakke Versjon 7.962-031202m1-012924C

Eg finne ingen rotering - ikkje på villkår :-(

PS! Eg har berre ein skjerm tilkopla kortet, og den går inn på den analoge utgangen (skjermen har ikkje DVI).

Skjermen er ein SyncMaster 171N

Lenke til kommentar

Jo, når ATI-drivaren er inne, så har eg ATI-ikonet i Systray som kan høgreklikkast på...

Etter å ha prøvd den Rage#D Tweak'en i versjon 3.9b fekk eg tilgang til rotate-funksjonen ja.. Men: Yteevna er jo gått heilt i bånn :-s

Så lenge roteringa er aktiv, kan det gå fem sekund før eit skjermvindauge som er flytta dukkar opp på den nye plassen på skjermen...

Om desse chip'ane takle rotering så dårleg som det her, skjønar eg godt at dei har skjult funksjonen langt langt vekk! :-(

Dette var ikkje kjekt!

No har eg plutselig lyst å ha eit NVIDIA eller Matrox :-(

Lenke til kommentar

Bare for å nevne det, Catalyst er den offisielle driverpakken som fungerer på alle ati baserte kort ...

omega er uoffisielle drivere som har innstillinger som er endret for at man kan få utnytte kortet bedre i visse situasjoner.

Lenke til kommentar

OK, men Omega-drivaren fungerer altså ikkje med mitt kort - ikkje på villkår :-s Der kjem opp to Omega-skjermkort med utropsteikn i Enhetsbehandling (kunne ikke starte) og eg har ikkje klart å løyse dette problemet.

Difor gav eg opp Omega-drivaren og fokuserte på Catalyst.

Er det nokon ATI RADEON-eigarar der ute som får rotering til å fungera bra? På min data går såfall yteevna rett i dass. Årsaka til at Opera ikkje "hakker" sånn, er at Opera bruker mykje mindre systemressursar enn Internet Explorer. Det verkar på meg som at GPU ikkje arbeider når skjermen er rotert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...