Gå til innhold

Ny bærbar - 2 i 1 , kan noen se over ?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på jakt etter en pc som er lett å ta med seg. Ønsker at den skal ha en 13-14 tommer skjerm. På hytta våres som vi er ofte er det kun 12V og det hadde derfor vært fint om pcen kunne lades  med USB C kabel/kontakt. Da slipper jeg mest sannsynligvis å bruke transformator/inverter for å transformere spenningen fra 12V til 230V for å kunne bruke standard 230V PC lader.

Jeg har sett på denne, kan noen si noe om dette er et godt kjøp ?

https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/146389/hp-elitebook-x360-1030-g3-13-3-2-i-1-barbar-pc-solv?gclsrc=aw.ds&&scid=SEM6279&gclid=CjwKCAjwrcH3BRApEiwAxjdPTUaftGwWzi3amwFsTqcbOsN9ljcdGcQuNGE2g5MAvvyLhSjXa5X19hoCDpUQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Modellen er 2-3 år gammel (8. gen i5), men det er fortsatt en rask og bra maskin for prisen. Dersom du ikke MÅ ha touchskjerm, kan du finne bedre alternativer til lavere pris, men det er kjekt å ha.

Jeg kjøpte en annen variant av denne modellen for ca 2 1/2 år siden, og kvalitetsmessig har den vært meget bra. Ikke noen feil, batteriet holder bra, og ytelsen er fortsatt god.

Lenke til kommentar
Slettet-fsaSP0zV skrev (22 minutter siden):

Modellen er 2-3 år gammel (8. gen i5), men det er fortsatt en rask og bra maskin for prisen. Dersom du ikke MÅ ha touchskjerm, kan du finne bedre alternativer til lavere pris, men det er kjekt å ha.

Jeg kjøpte en annen variant av denne modellen for ca 2 1/2 år siden, og kvalitetsmessig har den vært meget bra. Ikke noen feil, batteriet holder bra, og ytelsen er fortsatt god.

Må ikke ha touchskjerm, men siden nettbrettet mitt til kvelden så tenkte jeg at det var greit.

Denne kan vris helt rundt slik at den blir et nettbrett ?

Har du forslag til alternativ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
1 hour ago, kenny28 said:

Må ikke ha touchskjerm, men siden nettbrettet mitt til kvelden så tenkte jeg at det var greit. Denne kan vris helt rundt slik at den blir et nettbrett ?

Har du forslag til alternativ?

På alle HP med x360 i navnet kan skjermen vris rundt. Den er imidlertid for tung til å fungere som erstatning for et nettbrett, da den veier ca 3 ganger mer enn et gjennomsnittlig 10" nettbrett.

For å finne alternativer, lag et filtrert søk på prisjakt.no og et på prisguiden.no, og se hva du finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...