RaymondK Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Har Samsung S9 som har en del problemer jeg tenker en service kanskje kunne løst. Den kutter samtaler, kutter lyden under samtaler. Dessuten bruker den ofte å klage på vann i ladekontakten uten å ha vært i nærheten av vann. Selger vil imidlertid ikke svare på verken telefon eller mail. Hva slags rettigheter og muligheter har man i en slik situasjon? Regner med jeg må oppsøke frittstående serviceverksted og betale av egen lomme, selv om det kan være problemer som dekkes av garanti. Bør man levere inn klage til forbrukerrådet eller lignende? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Du er ikke den eneste som opplever problemer med denne butikken ... og les hvilke svar de gir på klagene! For en gjeng. https://www.prisjakt.no/shop.php?f=35189 Forbrukerrådet hørtes ut som riktig sted. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Du kan reklamere direkte til Samsung. Hvis det er norsk import så har du 5 års reklamasjonsrett. Er det gråimport, noe jeg antar at det er. Så er det vel 2 år mener jeg. Ville uansett tatt kontakt med Samsung eller deres autoriserte service verkated i Norge og hørt med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå