Gå til innhold

Norsyd gir ingen form for after sales service


Anbefalte innlegg

Har Samsung S9 som har en del problemer jeg tenker en service kanskje kunne løst. Den kutter samtaler, kutter lyden under samtaler. Dessuten bruker den ofte å klage på vann i ladekontakten uten å ha vært i nærheten av vann. Selger vil imidlertid ikke svare på verken telefon eller mail. Hva slags rettigheter og muligheter har man i en slik situasjon? Regner med jeg må oppsøke frittstående serviceverksted og betale av egen lomme, selv om det kan være problemer som dekkes av garanti. Bør man levere inn klage til forbrukerrådet eller lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan reklamere direkte til Samsung. Hvis det er norsk import så har du 5 års reklamasjonsrett.

Er det gråimport, noe jeg antar at det er. Så er det vel 2 år mener jeg.

Ville uansett tatt kontakt med Samsung eller deres autoriserte service verkated i Norge og hørt med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...