jsta Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Pussig - jeg finner faktisk ikke ut hvordan jeg kan administrere rettigheter til andre brukere i nettverket fra XP Prof. (jeg har ikke domeneserver). F.eks på en stor disk på "serveren" har jeg: \kat A - hvor kun bruker A skal ha tilgang (lese/skrive) \kat B - hvor kun bruker B skal ha tilgang (lese/skrive) \kat C - hvor både A og B skal ha tilgang (lese/skrive) \kat D - hvor alle (inkl. gjester) skal ha tilgang Noen som kan fortelle meg.... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Enten via Høyreklikk - Egenskaper - Sikkerhet eller Høyreklikk - Egenskaper - Deling - Tillatelser Enkel fildeling må være deaktivert som tidligere beskrevet. Lenke til kommentar
jsta Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Finner ikke valgene du nevner. Hvordan deaktiverer jeg enkel fildeling? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Åpne ei mappe eller Windows utforsker (win+e) Vis - Mappealternativer - Vis - Fjern haken foran "Enkel fildeling (anbefales)" - trykk "Bruk på alle mapper" - Bekreft "Ja" - OK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå