Crayonz Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 hei. Før jeg tar turen til byen i morgen forgjeves ønsker jeg å finne ut om jeg kan kjøpe en laptop på nedbetaling, og eneste måten jeg vet å sjekke dette er ved å legge inn en ordre hos f.eks komplett.no for å se om det går gjennom, men da må jeg fort vente noen virkedager igjen etter at jeg har kansellert orderen. hvor kan man sjekke slikt? GRATIS. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Crayonz skrev (13 minutter siden): hvor kan man sjekke slikt? GRATIS Ingensteder (gratis tar for lang tid). Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Det kan du: https://www.lendo.no/forbrukslan/kredittsjekk/ Noen viser bare til de opplysninger de har lagret om deg, som feks inntekt, som de er lovpålagt å vise frem. Defero.no har derimot også en kredittvurderingstjeneste som viser en score mellom 0 og 1000. Endret 21. juni 2020 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå