KrisitanKulseng Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Føkk as, jeg har dretet meg ut veldig. Går VG1, og jeg føkka liksom helt opp, vere en i fjord. Jeg ligger vel på rundt 0.7 i snitt. ettersom jeg får IV = 0 i Gym, norsk, nynorsk, norsk muntlig, og naturfag. Har ikke giddet å gjøre en shit under korona. I matte, geografi, spansk får jeg 1. Fikk heldigvis en 2 i samfunnsfag, noe jeg er jævlig stolt av. Shit ass jeg er ute å kjører. Hva skal jeg gjøre nå. Mamma kommer til å knerke meg 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Er 0 blitt en karakter? Uansett, nei moren din kommer ikke til å kverke deg hun blir mest sannsynlig bare litt skuffet. Kanskje du burde gå på en annen linje en studiespesialisering? Gå på en linje på videregående som du synes kan virke interessant! Lenke til kommentar
KrisitanKulseng Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2020 KrisitanKulseng skrev (12 minutter siden): Ja ass, høres ut som en god ide bro, IV betyr ikke vurdering grunnlag, som ifølge kontaktlærer betyr 0, verre enn 1. Kanskje jeg burde skufte til bygg og annlegg Lenke til kommentar
KrisitanKulseng Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2020 WALLAH NOEN SVAR DA Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Hva skal vi svare? Når du får iv har du vel omtrent ikke vært på skolen? Bytt linje. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 KrisitanKulseng skrev (1 time siden): Ja ass, høres ut som en god ide bro, IV betyr ikke vurdering grunnlag, som ifølge kontaktlærer betyr 0, verre enn 1. Kanskje jeg burde skufte til bygg og annlegg Ja, det synes jeg du burde. Bli snekker og bruk nevene til noe nyttig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg