Tullballj Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Tok bilder i en dåp for noen venner. Når jeg skulle laste over bildene på PCen var alle borte. Noen tips til programvare jeg kan prøve å bruke for å redde bildene? Har en chrome book og Mac. Men akkurat nå har jeg bare chrome booken med meg. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Sjekk nettsiden til leverandøren av sd kortet. Flere tilbyr gratis programvare til sine kort om å redde tapte bilder. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2020 Jeg fikk tak i mac og fant et program men det koster over 1000 kroner å laste ned bildene. Noen tips til gratis alternativ? Fant ikke på siden til minnekortet. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Jeg bruker selv recovery programmet som følger med på sandisk sine sd kort. Så er du villig til å bla opp 2-300,- for et ekstra kort, så får du et godt program som er lett å bruke. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 22. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2020 Oriuss skrev (8 timer siden): Jeg bruker selv recovery programmet som følger med på sandisk sine sd kort. Så er du villig til å bla opp 2-300,- for et ekstra kort, så får du et godt program som er lett å bruke. Kan det brukes på alle kort? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Tror det. Send meg PM så skal du få kode. 1 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 23. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2020 Tusen takk L/-R~ for hjelpen med programvare. Neste gang skal jeg lese hva som står på all emballasje før jeg kaster den. Det virket fint med Sandisk sitt program å gjenopprette alle bildene. Takk for alle råd og spesielt takk til L/-R~ ? Nå er det noen som kommet til å bli veldig glade ? 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Herlig, flott det funka! Å miste bilder/film er virkelig et mareritt. Godt problemet nå er løst. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 23. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2020 Ja, det er utrolig kjipt. Jeg pleier alltid å være forsiktig og tenker alltid backup, men nå skjedde det altså før jeg fikk sjansen til å ta backup. Men veldig takknemlig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå