Yessmann Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Jeg har bilen liggende på Finn og lurer på om noen har erfaring med å kjøpe den pakken som heter "Blink Motor" som gir økt synlighet: "Med Blink treffer du enda flere potensielle kjøpere, også når de er på andre nettsteder enn FINN.no. Vis frem bilen på nettsider som VG, Aftenposten, region- og lokalaviser over hele landet - og på Facebook! Produktet varer i 4 dager." Dette koster 499. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Jeg vil si det spørs helt på typen bil du skal selge. Men stort sett ville jeg sagt nei. Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2020 Vertical^ skrev (12 minutter siden): Jeg vil si det spørs helt på typen bil du skal selge. Men stort sett ville jeg sagt nei. BMW 5'er til ca. 220 kNOK. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Da tror jeg du heller kommer lengre med å annonsere på BMW-forumer eller grupper på Facebook. Gratis er det jo også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå