frohmage Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 I forbindelse med VG sin overtakelse av forumet ønsker jeg å endre tilnyttet e-postadresse for ikke å kunne kobles til kontoer med fullt navn hos Schibsted. Hvor lenge vil min tidligere registrerte adresse være synlig for forumets nye eiere om jeg endrer i dag? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 frohmage skrev (50 minutter siden): I forbindelse med VG sin overtakelse av forumet ønsker jeg å endre tilnyttet e-postadresse for ikke å kunne kobles til kontoer med fullt navn hos Schibsted. Hvor lenge vil min tidligere registrerte adresse være synlig for forumets nye eiere om jeg endrer i dag? Hei, e-post skifte skjer umiddelbart. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) KVTL skrev (8 minutter siden): Hei, e-post skifte skjer umiddelbart. Så du (eller noen andre) kan altså ikke se hvilken epost jeg var registrert med for to timer siden? Det er jo imponerende, i såfall. Endret 21. juni 2020 av frohmage Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 frohmage skrev (På 21.6.2020 den 16.16): Så du (eller noen andre) kan altså ikke se hvilken epost jeg var registrert med for to timer siden? Det er jo imponerende, i såfall. Det lagres i en kontohistorikk for tjenesten Diskusjon.no på at du endret epostadresse på tjenesten fra X til Y. I dette tilfellet har jeg fjernet den gamle epostadressen fra denne historikken for deg. Men merk at det ikke er slik at hvem som helst i en eierbedrift kan få tilgang til administrativ informasjon som lagres i forbindelse med bruk av Diskusjon.no. De som har tilgang til denne informasjonen vil stort sett være de samme som i dag. Les gjerne mitt innlegg (du kan få hoppe til femte avsnitt ?) hvor jeg forsøker å forklare det litt, eller dette kortere innlegget som forklarer det minst like godt: 1 Lenke til kommentar
Skyggles Merina Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Hei Kan du gjøre det samme for min konto er du snill. Jeg har også byttet og ønsker å få glemt min(e) gamle e-post adresser. Hvor mange e-poster husker dere ? Kunne jeg si ha byttet e-post 5 eller 10 ganger å så overskrevet den gamle e-postadresse historikken selv ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg har gjort det nå, og det er ingen slik begrensning på hukommelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå