Tomzern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hei!! Lurte på om noen visste sånn cirka hvor mye det koster å fremkalle bilder til vanlige 10*15cm fra et digitalkamera??Er det MYE dyrere enn med et vanlig kamera, og hva må man gjøre?? Mvh Tomzern Endret 1. januar 2004 av Tomzern Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Selv betalte jeg 2kr per 10*15-bilde hos 1000tilbud.no. Du finner frem bildene som skal "fremkalles", uploader dem til en server, skriver navn og adresse, og får en konvolutt i posten med giro etter ca. to uker. Personlig var jeg meget fornøyd med kvaliteten, men enkelte her ymter frempå at det ikke er noe å skryte av. Dem om det. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 koster 1,9 hos lømorks og 2 hos japanphoto Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fant dette på www.tv2.no : http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg...ticle137020.ece Testen er gjort i samarbeid med DinSide så det øker jo troverdigheten betraktelig. Du får i alle fall en indikasjon på pris. Det går rykter om at Akamera.no kommer med en test ganske snart (pris, kvalitet osv) Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vær oppmerksom på at det er forskjellen i pris pr. bilde etter hvor mange bilder du sender inn. Hos Eurofoto er det derfor rimeligere å få kopiert 24 bilder i stedet for 23. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 fordel at du slipper å betale så mye i porto hvis du handler hos japan photo. jeg framkalte nettopp 250 bilder der og er veldig fornøyd. i det siste har jeg begynt å velge 2:3-format på bildene når jeg tar dem, så slipper jeg at de kutter kantene på alle bildene jeg framkaller. (de blir 10*13) Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du kan hos de fleste som "fremkaller" digitale bilder kan man velge mellom 10*13 og 10*15. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du kan hos de fleste som "fremkaller" digitale bilder kan man velge mellom 10*13 og 10*15. Velger du 10*15 på ett bilde som er beregnet på 10*13 får du en beskjæring som i verste fall kan skalpere bestemor eller kjæresten, evt. ødelegge komposisjonen din fullstendig. Best å selv gjøre om bildet til 10*15 først, eller ta det i 2:3 format i utgangspunktet så det blir fremkalt riktig i 10*15. Lenke til kommentar
Thade Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hos www.direktefoto.no koster det kun 1,95 kr per bilde. Der får du også tilgang til å lage album og dele bildene med andre. Har ikke funnet noen billigere med samme tjenestene. Hos Japan Photo får du bare lastetet dem opp for bestilling, dvs at neste gang du skal bestille må du laste dem opp på ny. Plus at du kan beskjære bildene dirkete i løsningen deres slik at bildene passer det formatet du vil ha de printet i. Endret 4. januar 2004 av Thade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå