:utakt Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Jeg har to oljeovner / radiatorer på hjul. Når jeg nå har ryddet dem bort for sesongen, kan jeg oppbevare dem i et varmt rom? Jeg satte dem på loftet, det kan sikkert bli femti grader der på en varm soldag.. Eller burde jeg rydde plass i kjellerboden i stedet? Jeg tenker at jeg bør sette dem i kjelleren egentlig, men kanskje jeg bare er overnervøs for brann.. Endret 21. juni 2020 av :utakt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 De vil nok ikke brenne. Og de skal ha sikkerhetsventiler så de ikke sprenger også. Men jeg tror største faren er at eventuelle plastdeksler over termostat og elektronikk kan bli ødelagt av varmen. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Send mail til produsenten og spør. Skriv svaret her også. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Femti grader er ikke noe problem for ovnen. I kjellerbod kan muligens rust være et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå