ilpostino Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Jeg teller litt på knappene om jeg skal skaffe meg BLUOS upgrade kit men man må vel bruke Blusound sin app for å kunne bruke Tidal på den? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tror du må bruke appen ja. Men ikke noe bakdel det, syntes den funker meget bra. (Ikke testet med Tidal eller Spotify på den, har all musikken min på NAS) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2020 Det endte med at jeg kjøpte kittet da jeg uansett oppgraderte surroundreceiveren som hadde BluOS innebygget. Jeg liker brukergrensesnittet mye bedre enn HEOS sin app. En annen fordel er at BluOS ha laget app for Windows. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Enig. Testet Heos sin litt hos en kompis, og det er helt forferdelig. Sliter aller mest med dårlig oversettelser som gjør at man ikke skjønner hva man stiller inn. Får heller ikke byttet språk. så ikke at spørsmålset ditt var fra Juni. Skulle ønsket at Windows appen kunne vært brukt for avspilling på PCen. Trenger ikke Bluesound utstyr der da jeg har alt tilgjengelig, samt bra nok høyttalere. Men hadde likt å brukt grensesnittet som en avspillings program der. Liker grensesnittet såpass. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2020 AndersT2 skrev (Akkurat nå): så ikke at spørsmålset ditt var fra Juni. Det går fint. Er greit å få luftet litt tanker fra likesinnede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå