Danser_med_rever Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hvilken butikk har billige og bra 19" CRT-skjermer??? Skal brukes til spilling... Endret 1. januar 2004 av Danser_med_rever Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Crt er på rasende vei ut, men det finnes dog noen gode skjermer enda. Som feks denne Hansol. Har hatt en del erfaring med denne skjermen og synes den har både et klart og rolig bilde.. Anbefales! Og til spørsmålet ditt, "billige" 19" crt burde du holde deg unna (da mener jeg under 2000 kroner), dette gjelder i velig mange tilfeller. Ofte har de "buet" overflate og det gir et veldig dålig bilde... tro meg.. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Vet at CRT er på vei ut, men vi får ny PC (uten skjerm) snart, og pappa vil ikke bruke så mye på LCD ... Derfor vil jeg ha så bra CRT som mulig, helst 19" Får heller lure ham til å kjøpe LCD senere Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kan trygt anbefale Hansol 930D jeg og. Kan ikke slåes til den prisklassen. Lignende skjermer fra andre fabrikanter koster fort minst en lapp mer. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jepp, god skjerm er det! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Samsung er et meget bra valg! Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jaha, bra at noen gidder å svare Bare å komme med flere forslag, ellers så de skjermene veldig bra ut til den prisen... Pappa lurer bare på plassen, håper ikke han tar en 17" ( ) på grunn av det . En 19" CRT tar jo ikke akkurat liten plass, da... Men det finnes jo store pulter Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Når det står OS påkrevd: Win 2000, Win 98 SE, Win ME regner jeg med at alle OS etter det skulle virke også, eller hvordan er det? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ja det virker med xp og. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er bare å dra pulten litt ut ifra veggen det... hehe Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har en 19" Hundai image quest q910 Er godt fornøyd med den, bra utseende og like stor som en 17" på skrivebordet. Den heter vel q955 eller no nå. Ps data har den. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Er bare å dra pulten litt ut ifra veggen det... hehe Vet det... Det er bare pappa som klager over hvor store 19-tommere er. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Samsung 959 NF!! Veldig bra bilde! Eneste minus er at den er veldig tung hardwares prisguide Lenke til kommentar
felge Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 kjøp hansol de er ganske bra og billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå