Christian86 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei, kjøpte en slik brenner for ca 1 år siden. I det siste har den hikket mye, tilslutt ville den ikke brenne mer. alle cder som kom inn i den kom ødelagt ut. Installerte den ikke selv, den ble satt inn av en tekniker og fungerte ca 8 mnd før dette skjedde. Så tror ikke det er noe med opsette i biosen. Har oppdatert firmware, noe som heller ikke hjalp. I går tok jeg den ut av kabinettet og satte inn i en converter (kabnitt beregnet for CD-rom og harddisker. Deretter brukte jeg den mot min latitude maskin, samme resultat igjen. Har en Fujitsu Siemens 933mhz P3, med 768mb minne. Lenke til kommentar
net-rom Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Da virker det som om det er en fysisk feil på brenneren. Ta den med tilbake til forhandleren. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Plextor har 2 år på stedet garanti.Ring dem og be dem hente brennern. Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Skjedde nøyaktig det samme med min. Etter litt over et år begynte den å brenne feil hele tiden. Oppdaterte firmware, hjalp ikke. Leverte den inn til slutt hos forhandler, og jeg fikk ny på Garantien. Så det var en fysisk feil på brenneren i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå