knutr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Har en bærbar siemens maskin med Windows xp innstalert, får denne feilmeldingen når maskinen starter opp: Windows/system32/config/system filen er ødelagt eller mangler. Hva kan jeg, og hva må jeg gjøre for å få startet maskinen. Prøvde sett inn recovery disk fra leverandøren men det var ikke noe valg som gikk ut på og reparere, var kunn innstalere Windows på nytt eller slette opprette partisjoner på nytt. Torde ikke trykke på innstalere på nytt redd for å miste mye data. Ville det kommet et valg opp om å reparere Windows hvis jeg hadde trykt innstalere på nytt ??? På forhånd takk Endret 1. januar 2004 av knutr Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Tror at recovery valget kommer litt senere i installasjonsprosessen, men er ikke usikker (husker ikke). For fremtida anbefaler jeg at du partisjonerer og legger alle viktige data på en annen partisjon enn system partisjonen, slik at du kan ta en full install av OS uten å være redd for å miste noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå