Martin Braathen Røise Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Krypteringsnøkkel på avveie: Bank må erstatte bankkort for 500 millioner Lenke til kommentar
Johosianna Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 ærlig talt, kutt ut klikkåtet. Slutt å selge inn globale nyheter uten referanse til land i overskriften. 4 Lenke til kommentar
spillhekta Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Selger bra når det er en slik tittel uten hvilket land og et bilde av et DNB kort,slikt selger aviser når folk tror det gjelder DNB eller annen Norsk Bank 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 Må si jeg også føler meg forledet av artikkelbilde og overskrift. At det kommer frem først lenger nede i artikkelen at det er en bank i Afrika som sliter, irriterer meg da jeg trodde det var snakk om MIN bank, DNB som måtte bytte ut kortene. Det hadde betydd at alle mine betalingsmetoder og midler ryker på en flekk og måtte ordnes på ny. Fy! Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Illustrasjonsfoto passet veldig dårlig her. Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Er dessverre redd for at clickbaiten kommer til å bli verre fremover når VG kommer inn på eiersiden. Lenke til kommentar
oppat Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Jeg ser ikke noe click-bait. Ble artikkelen endret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Ja bildet ble endret. Hvis det er sånn at VG kommer inn på eiersiden så dør nok digi for min del. De store nettavisene er idag en slags død over Internett og der de beveger seg blir det bare søppel igjen. Får håpe at digi ikke blir en sladder og reality teknoavis etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aEAbw77a Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Slik jeg har forstått det, så skal Schibsted inn som eier av diskusjon.no, ikke TU Media, som eier digi.no og tu.no mittvisningsnavn skrev (1 time siden): Hvis det er sånn at VG kommer inn på eiersiden så dør nok digi for min del. De store nettavisene er idag en slags død over Internett og der de beveger seg blir det bare søppel igjen. Får håpe at digi ikke blir en sladder og reality teknoavis etterhvert. simen929 skrev (3 timer siden): Er dessverre redd for at clickbaiten kommer til å bli verre fremover når VG kommer inn på eiersiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå