akelbo Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 EA viste mer fra sitt kommende actionspill. Slik blir det å spille Star Wars Squadrons Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Så helt ålreit ut, vet ikke om det er helt min kopp med te men.. Må bare nevne EA play var ganske grusomt, med untak av noen originals spill og squadrons viste de jo ikke frem noen verdens ting. Forsåvidt positivt at crossplay ser ut til å komme til alt. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Dette så bra ut. En videreføring av arbeidet de gjorde med Battlefront 2. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Det så ut som det hadde mer dybde enn jeg forventet. Hvis man må sjonglere mellom energi til skjold, motorkraft og våpen, samt en masse forskjellige "loadouts" kan dette bli veldig lovende! Nesten som i gamledager med X-Wing vs Tie-Fighter! 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 3 innlegg er fjernet fra tråden pga trolling, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Ser veldig lovende ut, men det er jo alltid et spørsmål hvordan sluttproduktet blir. Dette må jo bli utrolig gøy å spille i VR. 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Jedi Jordal skrev (31 minutter siden): Ser veldig lovende ut, men det er jo alltid et spørsmål hvordan sluttproduktet blir. Dette må jo bli utrolig gøy å spille i VR. Om du har muligheten til å prøve Battlefront 2 sitt vr mission så får du en god indikasjon på hvordan dette blir. En av de mer imponerende tech demoene til psvr. 1 Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Ser ut som man har godt potensiale til å forsvare seg selv uten hjelp. Jeg digger Immelmann svingen ved 2:57 i traileren. Det er praktisk talt en høyoktan versjon av Lylat Wars. Fysikken ser så vanvittig manøvrerbar ut i forhold til mer realistiske spill at dette kan bli en unik og morsom greie. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Shit dette har jeg troen på! Håper spillet støtter x52pro HOTAS settet mitt da uten for mye dilldall. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Enceladus skrev (1 time siden): Shit dette har jeg troen på! Håper spillet støtter x52pro HOTAS settet mitt da uten for mye dilldall. Spillet skal ha full hotas support. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Ja dette her såg jo ut til å bli mer enn forventet, baserte på forrige trailer! Såg faktisk jævlig fett ut! Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Ser middels forglemmelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå