hutre Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 det nytter å være høflig, ja. har handlet endel hos komplett.no opp gjennom årene, men er ferdig med det. Hadde ett hovedkort som gikk i skytteltrafikk mellom meg og komplett. Det eneste serviceavdelingen der gjorde var å kjøre det gjennom 3dmark en gang. og når jeg prøvde å ringe dem (ja, jeg startet høflig), satt i tlf i 25min før jeg fikk svar, bare for å komme frem til en som sa at "det er umulig å snakke med dem som sitter i serviceavdelingen...". orket bare ikke mer da... hadde prøvd å forklare så vanvittig mange ganger. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Første bud for en som jobber i en servicenæring (jobber i en selv) er å vere høflig og saklig om en får kjeft eller ikke, i mitt tillfelle var jeg høflig men det nyttet ikke da hovedargumentet var at de ikke kunne ta imot returer da de tapte penger på det, samtalen endte med at "service" mannen på komplett ba meg kysse han bak,da synes jeg nåkk er nåkk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Plz.. Hvorfor poster dere i en 6! Måneders gammel post? Gjør noe mer fornuftig da. Sånn som å hjelpe andre. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 det er vel fordi den er like aktuell i dag som for 6mnd siden,ja vi prøver jo å hjelpe andre så de ikke får samme erfaringer som oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå