Etaten Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg får ikke lagret bilder når jeg bruker denne nettleseren.(Netscape 7.1) Jeg har gått inn på "preferences" og sjekket at når jeg ønsker å lagre, sp skal det komme opp en slik progresjonsboks... Dette har oppstått nylig. Noen tips og hint? Jeg kan jo bruke Explorer, men nå er det slik at jeg har brukt Netscape i "all" tid, og liker nå en gang denne............... Godt nytt år forresten... :-) Mvh Etaten Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 er netscape så ille ??? je hatte peiling på det jeg Godt nytt år til deg og... Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Alltid like moro med slike svar når en logger inn og ser at noen har svart og blir spent på om det er hjelp å få........ Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 er det ikke bare å høyreklikke på bilde å velg lagre bilde som eller noe da? Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Det er det som plutselig ikke funker lengre.... Selv ikke etter at jeg har reinnstallert nettleseren........:-( Lenke til kommentar
div_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 kan lagrings mulighetene ha blitt krysset vekk i oppsettet i netscape slik at en ikke kan lagre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå