akelbo Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Guerrilla Games lover en større verden og «så og si ingen lasteskjermer». Horizon Forbidden West sikter mot lansering i 2021 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Ser ålreit ut. Liker at de ikke lover en mye større verden, men litt større. Vil heller ha en passe stor verden med masse og godt innhold enn en verden som er gigantisk hvor man bruker alt for mye tid på å farte rundt og innholdet blir langt mer oppstykket. 6 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Hvis de kvitter seg med litt av den grindete materialjakten og altfor mye kartikoner, waypoints osv. som forenkler opplevelsen altfor mye, så er jeg med. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Ser meget bra ut! Definitivt et av mine favorittspill på PS4. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Nesten lyst til å kjøpe meg en PS4 for det første spillet. Lenke til kommentar
Skylake Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 seth_vacn skrev (16 minutter siden): Nesten lyst til å kjøpe meg en PS4 for det første spillet. Det første spillet kommer til PC i sommer ? Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 seth_vacn skrev (3 timer siden): Nesten lyst til å kjøpe meg en PS4 for det første spillet. Nå kommer det som sagt til PC, men hvis du ikke har en OK spill-PC, vil jeg definitivt si at det første spillet er verdt kosten av en PS4. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Og når det kommer blir det sikkert konsoll også. Kommer litt an på om det kommer en pc verson i nær fremtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå