inaa Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Oljedirektoratet: – Barentshavet er et geologisk puslespill vi fremdeles jobber med [Ekstra] Lenke til kommentar
Esod Mef Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Så lenge staten betaler er det vel god sysselsetjingspolitikk å fortsetje å bore turre brønnar. Og viss ikkje Staten vil lenger kan ein vel true med Russiske interesser... 1 Lenke til kommentar
Eivind Helle Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 (endret) Etter 40 år er netto utgifter for den Norske stat estimert til rundt 100 milliarder. https://fiskeribladet.no/nyheter/?artikkel=73341 Endret 18. juni 2020 av Eivind Helle Lenke til kommentar
Mutant_100 Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg har bestemt meg for at 63% av månen er en gul ost. Oljedirektoratet har bestemt seg for at 63% av uoppdagede resursser er i barentshavet. 1 Lenke til kommentar
NERVI Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Vel og bra om dette er riktig, selv om je ikke kan fri meg fra å sammenligne dette tallet med såkalte "mørketall". Det store spørsmålet er hvorda man beregner de. Om ressursene skulle finnes, så ligger de trygt bevart for fremtiden. Det spørsmålet man må stille er om ikke disse pengene kunne investerer i noe annet akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå