Enceladus Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Har disse bokstavene i både navn og adresse. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Jeg har en mellomnavn som begynner på bokstaven "ø". På utenlandske nettbutikker da bruker jeg bokstaven "o" i steden for. ? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2020 56 minutes ago, Big_JT said: ae, oe og aa Jo men er det godt nok? kommer pakken frem? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Enceladus skrev (Akkurat nå): Jo men er det godt nok? kommer pakken frem? Japp. I Norge så havner pakkene ut fra postnummeret. Så skjønner maskinene "riktig" adresse ut ifra manglende æøå i teksten. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsMine Anbefalte Web Applikasjoner - Rett i nettleseren 1 2 Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 1 minute ago, Enceladus said: Jo men er det godt nok? kommer pakken frem? om resten av adressen din er skrevet riktig så vil du nok få pakken etterhvert. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2020 11 minutes ago, Merko said: Japp. I Norge så havner pakkene ut fra postnummeret. Så skjønner maskinene "riktig" adresse ut ifra manglende æøå i teksten. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsMine Anbefalte Web Applikasjoner - Rett i nettleseren Takk Lenke til kommentar
G Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) 1 hour ago, Enceladus said: Har disse bokstavene i både navn og adresse. Hva gjør jeg? Du kan også foreta en navneendring i folkeregisteret https://www.skatteetaten.no/en/forms/rf-1453-change-of-name/ Endret 17. juni 2020 av G 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Har bestilt ting til Tromso i 12 år nå helt uten problemer fra alle slags utenlandske sider. Går nok fint. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2020 Just now, Complexity said: Har bestilt ting til Tromso i 12 år nå helt uten problemer fra alle slags utenlandske sider. Går nok fint. Betryggende å høre! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå