Cyclops Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei! Jeg bare lurer paa hvordan man skal plassere rambrikkene min paa hovedkortet for aa faa dem til aa kjOre dual. Det er nemlig 4 plasser til aa plassere rambrikkene mine. 2 av dem er blaa og de 2 andre er svarte. Jeg har et Asus P4C800 hovedkort. Linken til hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl Takk paa forhaand til alle svar! Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 sett de i de to blå portene eller i de to svarte Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Er du sikker? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Enten i de sorte, eller i de blå. Det stemmer. Det skader aldri med en titt i manualen.. Når maskinen POSTer står det vel noe slikt som "Dual Channel" e.l Du kan laste ned CPU-Z for å sjekke at Dual-Channel virkelig er aktivert. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det står i brukermanualen hvor du skal sette ram brikken om du skal kjøre dual ddr 400. Så kan du og finne svaret hos asus om du ikke har en brukermanual Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå