Randeboy Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (3 timer siden): Det er ikke du som styrer skuta i heimen ser jeg ??? Konsollen har ikke akkurat høy WAF-faktor så jeg må nok også hjemme den inni et møbel.. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 1 hour ago, Randeboy said: Konsollen har ikke akkurat høy WAF-faktor så jeg må nok også hjemme den inni et møbel.. Så lenge det ikke går utover kjølingen av konsollen. PS5 produserer enorme mengder varme visstnok... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Allostasis skrev (1 minutt siden): Så lenge det ikke går utover kjølingen av konsollen. PS5 produserer enorme mengder varme visstnok... Verre enn PS4? Da må jeg endre oppsettet mitt slik det er nå ? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Allostasis skrev (1 time siden): Så lenge det ikke går utover kjølingen av konsollen. PS5 produserer enorme mengder varme visstnok... Ja ellers må jeg finne på noe lurt. ? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 X19x11 skrev (19 timer siden): Absolutt interessant konsoll men blir nok Xbox på meg til denne kommer i svart farge Usikker på om du kødder, men du velger konsoll etter fysisk utseende? Discord skrev (17 timer siden): Gjor beng i fasingen, men fargevalget er en skuffelse, håper det kommer en svart utgave. Kvitt falmer å blir stygt etter en del bruk. Hvitt falmer strengt tatt bare om plasten er billig og/eller den er utsatt for sterk sol. Kan ikke huske å ha sett mange falmede X360er akkurat. Ei heller min 5 år gamle Bosch støvsuger. Plasten der ser fortsatt flunkende ny ut. Randeboy skrev (15 timer siden): Konsollen har ikke akkurat høy WAF-faktor så jeg må nok også hjemme den inni et møbel.. Wife Acceptance Factor Faktor? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 Gringorilla skrev (1 time siden): Wife Acceptance Factor Faktor? Ja, den var god. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå