AfterGlow Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Den nye konsollen får voksne dimensjoner, og nå har Sony kommentert hvorfor. Derfor er PlayStation 5 så stor Lenke til kommentar
Iki Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Det kom vel ikke akkurat som noen overraskelse? Den skulle passe inn i de fleste mediamøbler om dimensjonene folk har regnet frem stemmer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Det som skuffet meg mest med PS4 var at den var så liten. Skulle gjerne sett at de brukte mer plass på kjøling. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Om noen år lanserer de vel PS5 slim med samme ytelser i mindre format. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Simen1 skrev (8 minutter siden): Om noen år lanserer de vel PS5 slim med samme ytelser i mindre format. Tvila sterkt på at det blir samme ytelse.. Er ryktet ein mindre Series X med litt mindre ytelse allerede.. Slim versjonen av PS vil nok tape litt ytelse, men sikkert ikkje so mykje. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Nja, spillprodusenter er avhengige av å vite hva de optimerer spillene for. Da kan ikke Sony bare innføre flere ytelsenivåer. De må nok legge ytelsen på et minste felles multiplum, originale PS5. Så får de ta ut forbedringer i nye prosesser de nærmeste årene (5nm CPUer og GPUer, mer effektive arkitekturer, osv) i form av lavere effektforbruk (TDP) og dermed kunne skalere ned størrelsen. F.eks om konsollen bruker opp til 300W i original utgave kan det godt hende vi om et par år får varianter som yter likt med bare 200W, eller ennå lavere lengre frem i tid. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Pallehysa skrev (14 minutter siden): Tvila sterkt på at det blir samme ytelse.. Er ryktet ein mindre Series X med litt mindre ytelse allerede.. Slim versjonen av PS vil nok tape litt ytelse, men sikkert ikkje so mykje. PS4 slim yter da like bra som PS4. Hvorfor skulle det ikke fungere nå? 4 Lenke til kommentar
solz Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) 17 minutes ago, Pallehysa said: Tvila sterkt på at det blir samme ytelse.. Er ryktet ein mindre Series X med litt mindre ytelse allerede.. Slim versjonen av PS vil nok tape litt ytelse, men sikkert ikkje so mykje. Om de reduser ytelse havner dem jo på linje med ps4 pro. 4k/30 Vs 1440p/30 Endret 17. juni 2020 av solz Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 solz skrev (8 minutter siden): Om de reduser ytelse havner dem jo på linje med ps4 pro. 4k/30 Vs 1440p/30 Så redusert blir den nok ikkje nei Men er nå uansett spekulasjoner.. For alt eg veit, kan den få lik ytelse.. Men mtp at dei spesifikt har gjort konsollen så stor, pga varmehandtering, er det rart om dei skal gjere den meir kompakt, med samme ytelse.. Personlig er eg meir spent på om det kjem ein Pro versjon om eit par år.. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Jeg har ikke kraftige konsoller inni et møbel. Jeg har enda til gode å se et TV-møbel som sørger for god nok ventilasjon rundt konsollen og jeg gidder ikke ettermontere vifter i benken. Konsollen står fint på gulvet når jeg bruker den. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 ism_InnleggNO skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke kraftige konsoller inni et møbel. Jeg har enda til gode å se et TV-møbel som sørger for god nok ventilasjon rundt konsollen og jeg gidder ikke ettermontere vifter i benken. Konsollen står fint på gulvet når jeg bruker den. Unnu, clic, eller andre slike standard mediamøbel. Ellers har man bestå og kallax serien fra Ikea. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Her i huset må nok konsollen inn i tv-benken som før, gulvet eller oppå blir neppe godkjent. Det er egentlig ganske viktig at den passer inn. Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) 9 minutes ago, Iki said: Unnu, clic, eller andre slike standard mediamøbel. Ellers har man bestå og kallax serien fra Ikea. Kallax har vel åpninger som er 33cm brede/høye. Hvis PS5 er 15 tommer (38cm) høy blir det vanskelig å få plass. Men så er vel også Kallax mer et hyllesystem enn et mediemøbel da... Endret 17. juni 2020 av saywhat Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Har man TVen stående med fot oppå en Kallax eller sjenk, så kan man vel sette PS5 mellom TVen og veggen bak. Kontrollerne er jo trådløse og UHD BD får man jo stukket inn fra siden. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Snikpellik skrev (27 minutter siden): Her i huset må nok konsollen inn i tv-benken som før, gulvet eller oppå blir neppe godkjent. Det er egentlig ganske viktig at den passer inn. Det er ikke du som styrer skuta i heimen ser jeg ??? Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 3 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said: Det er ikke du som styrer skuta i heimen ser jeg ??? I de fleste hjem er det som regel en enighet om hva som er viktig for hvem… ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (10 minutter siden): Det er ikke du som styrer skuta i heimen ser jeg ??? Hehe, vil si det er 50/50 men akkurat konsoller på gulvet er ikke noe jeg er noe fan av heller ? Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Absolutt interessant konsoll men blir nok Xbox på meg til denne kommer i svart farge Lenke til kommentar
Discord Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Gjor beng i fasingen, men fargevalget er en skuffelse, håper det kommer en svart utgave. Kvitt falmer å blir stygt etter en del bruk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Den er ikke så stor da.... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå